ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هماهنگي با وزارت راه براي واگذاري مسكن مهر دانشجویی طي هفته آينده (تیر 91)

هماهنگي با وزارت راه براي واگذاري مسكن مهر دانشجویی طي هفته آينده (تیر 91)

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، با بيان اينكه بیش از 21 هزار دانشجو در کل کشور جهت دریافت مسکن مهر در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: تمام اطلاعات این دانشجویان تحلیل شده و هفته آينده با توجه به استان محل زندگیشان با وزارت راه شهرسازی هماهنگی‌ها، جهت تحت پوشش قرار گرفتن متقاضيان انجام می‌شود.


دکتر غلامرضا خواجه سروی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ايران(ایسنا)،با بيان اينكه چیزی به عنوان لباس متحدالشکل در وزارت علوم وجود ندارد، اظهار داشت: در زمینه عفاف و حجاب بر اساس قوانین موجود در آیین‌نامه دانشگاه‌ها عمل می‌شود که در این راستا باید دانشجویان را به استفاده از حجاب برتر تشویق کرد.

وی با بیان این که بودجه دانشگاه‌های دولتی درسال جاری افزایش یافته است، گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه‌ها نیز براساس عملکرد سال گذشته دانشگاه درحوزه فرهنگ تدوين مي‌شود به عبارت ديگر، بر اساس کلیت افزایش بودجه دانشگاه، بودجه فرهنگی نیز افزایش می‌یابد.


اعتبار دو هزار میلیارد ریالي جهت حمایت از فعالیت‌های دانشگاه‌ها

وی خاطر نشان کرد: دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیز در اختیار وزیر علوم جهت حمایت از فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قرار دارد. همچنين جهت انجام فعالیت‌های قرآنی نيز 100 میلیارد ریال در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی توزیع شده است.


هماهنگي با وزارت راه جهت واگذاري مسكن مهر دانشجويي به متقاضيان

معاون فرهنگی وزیرعلوم دربخش ديگر گفت‌و‌گوي خود با بيان اينكه بیش از 21 هزار دانشجو در کل کشور جهت دریافت مسکن مهر در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: تمام اطلاعات این دانشجویان تحلیل شده و هفته آينده با توجه به استان محل زندگیشان با وزارت راه شهرسازی هماهنگی‌ها، جهت تحت پوشش قرار گرفتن متقاضيان انجام می‌شود.

خواجه سروي در خاتمه با اشاره به دانشگاه‌های نوپای فاقد مسجد درکشور نيز، گفت: درصورت مکان‌یابی مساجد در سایت دانشگاه و کلنگ زنی آن، با اعتباراتی از سوی وزارت و اعتبارات استانی احداث مساجد صورت می گیرد. انتهای پیام.

کلمات کلیدی: مسكن مهر دانشجویی، واگذاری مسكن مهر دانشجویی، مسكن مهر، واگذاری مسكن مهر

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image