ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران (13 آبان 91)

افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران (13 آبان 91)

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از مسئولان کشوری و مدیران وزارت بهداشت به طور رسمی افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار مهر، کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران در زیربنای 10 هزار متر مربع و با 54 هزار جلد کتاب در پردیس همت این دانشگاه افتتاح شد. پیش از این دکتر باقر لاریجانی از افتتاح این کتابخانه به عنوان بزرگترین مجتمع کتابخانه ای دانشگاه های علوم پزشکی کشور نام برده بود.

دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در بازدید از این کتابخانه گفت: برای آموزش، تحقیقات و ارتقای دانش نیاز به یک کتابخانه مرجع داشتیم تا دانشجویان و اساتید بتوانند از امکانات موجود در آن بهره ببرند و این کتابخانه می تواند الگوی سایر کشورها نیز قرار گیرد.

وزیر بهداشت گفت: در این کتابخانه علاوه بر کتاب های پزشکی، کتب فرهنگی نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از کتاب‌های ترجمه‌ای که از وزارت ارشاد مجوز می‌گیرند، دارای مطالبی هستند که مورد تایید وزارت بهداشت نیست که امیدواریم نظر وزارت بهداشت در مورد محتوای کتب ترجمه‌ای بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که کتب تألیفی برای چاپ حتما مورد تایید وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران، کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی

آمار بازدید: 366 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image