ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (21 بهمن 91)

راه‌اندازی دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (21 بهمن 91)

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه مراحل نهایی اخذ مجوز دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در وزارت بهداشت طی می‌شود، گفت: این دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد تا مهر سال آینده در دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.



دکتر محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسعه کمی و کیفی آموزش را از مهمترین برنامه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در حال تصویب مراحل نهایی خود در وزارت بهداشت است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولین ورودی‌های این رشته‌ها از مهر سال آینده پذیرفته می‌شوند.


وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی دانشگاه در چند سال اخیر توسعه‌های کمی و کیفی قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه در حوزه آموزش توانسته طی چند سال گذشته هر سال یک دانشکده جدید به مجموعه دانشکده‌های دانشگاه اضافه کند و در بعد کیفی بازنگری برنامه‌های درسی دانشجویان پزشکی و تحولات دیگری که در بحث‌های آموزشی اتفاق افتاد نمایان گر توجه و اهمیت مسئولان گذشته دانشگاه به حوزه آموزش بوده است.


دکتر جلیلی در پایان به مهمترین برنامه‌های آموزشی دانشگاه در سال‌های آتی اشاره کرد و گفت: ما در سال آینده دنبال بحث چهار ساله آموزشی در دانشگاه بودیم که امیدواریم این برنامه در آینده نیز ادامه و محقق شود. در واقع تلاش می کنیم در آینده نیز اهداف دانشگاه را بر اساس نقشه علمی از پیش تدوین شده پیش ببریم.


کلمات کلیدی: رشته یادگیری الکترونیک سلامت، رشته تحصیلی یادگیری الکترونیک سلامت، رشته مهندسی بیمارستانی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، رشته های جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 424 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image