ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی در 20 تیرماه (تیر 91)

برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی در 20 تیرماه (تیر 91)

مرحله نهایی هفدهمین المپیاد غیر متمرکز علمی دانشجویی کشور 20 تا 22 تیرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نهایی هفدهمین المپیاد غیر متمرکز علمی دانشجویی کشور در 15 کد رشته امتحانی شامل رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، برق، شیمی، عمران، مکانیک، رایانه و کشاورزی(گرایش زراعت و اصلاح نباتات) برگزار می شود.

این آزمون از ساعت 8 تا 17 سه شنبه تا پنجشنبه 20 تا 22 تیر برگزار می شود و داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت شناسایی به همراه داشته باشند و از آوردن تلفن همراه، پیجر، بیسیم، کتاب، جزوه و ماشین حساب‌های برنامه‌ریزی شده خودداری کنند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور نفرات اول تا سوم مرحله نهایی المپیاد می‌توانند از بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و درصورت قبولی در مقطع دکتری برای هیات علمی، طرح سرباز دانشجوی نظام وظیفه و بورس بنیاد و امکانات آن استفاده کنند.

همچنین 15 نفر اول برگزیدگان مرحله نهایی می‌توانند بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، با توجه به رشته المپیاد، در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند و همه دانشجویان شرکت‌کننده در این المپیاد به دفاتر استعدادهای درخشان استان‌های محل تحصیل خود معرفی خواهند شد.

کلمات کلیدی: برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی، مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی، تاریخ برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی، زمان برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی

آمار بازدید: 530 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image