ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور 16 مرداد برگزار می‌شود

مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور 16 مرداد برگزار می‌شود

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: آزمون مرحله نهایی نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور پنجشنبه شانزدهم مرداد و جمعه هفتم مردادماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه ساعت شروع آزمون 8 صبح پنجشنبه است، افزود: برنامه زمانی هر یک از آزمون‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در مورد تعداد شرکت‌کنندگان در این المپیاد اظهارکرد: تعداد 817 نفر در این المپیاد شرکت کرده‌اند که 264 نفرآنها از المپیاد متمرکز که از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 برگزار شده، انتخاب شدند.

مشاورعالی سازمان سنجش ادامه داد: 553 داوطلب دیگر از قطب‌های 8 گانه دانشگاهی در 17 رشته امتحانی شامل رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زارعت و اصلاح نباتات) و طراحی صنعتی انتخاب شده و به رقابت می‌پردازند.

توکلی در مورد نحوه پذیرش و انتخاب دانشجویان دراین المپیاد توضیح داد: 25 نفر اول آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 در رشته‌های المپیاد (17 کد رشته امتحانی فوق) بدون احتساب معدل در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در المپیاد غیرمتمرکز از هر قطب دانشگاهی (قطب‌های هشت گانه) یک تیم پنج نفره، در صورتی که دانشجویان 60 درصد نمره کل نفر اول آن قطب را داشتند به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: دراین المپیاد دانشجویان از63 دانشگاه دولتی، 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی و 5 واحد دانشگاه پیام نور شرکت کرده‌اند.

توکلی در ادامه در مورد المپیاد بین‌المللی رشته‌های شیمی، ریاضی و آمار توضیح داد: پس از شرکت دانشجویان ذی‌ربط در آزمون مرحله نهایی المپیاد و اعلام نتایج کشوری این سه رشته یک تیم پنج نفره از دانشجویان ایرانی یا خارجی در 25 تا 30 مرداد 93 برابر با 16 تا 21 آگوست 2014 در شهرستان شیراز به رقابت می‌پردازند آزمون این مرحله از المپیاد به زبان انگلیسی است.

وی در پایان گفت: نتایج مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی در اواسط شهریور 93 از طریق سایت مرکز المپیاد سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.olympiad.sanjesh.org اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 613 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image