ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعطای 31 میلیارد ریال وام به دانشجویان (9 آبان 91)

اعطای 31 میلیارد ریال وام به دانشجویان (9 آبان 91)

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به عملکرد جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی در سال 90 و شش ماهه اول امسال، از اعطای 31 میلیارد ریال وام به دانشجویان سراسر کشور طی مدت مذکور خبر داد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زجاجی در "نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها" با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی و سوالاتی که ایشان مطرح کرده‌اند، گفت: باید به این موضوعات توجه شود.


وی با بیان اینکه در سال 90 و شش ماهه اول سال به هشت سرفصل فرهنگی پرداخته‌ایم، اظهار کرد: بحث‌های دینی و قرآنی، توسعه فعالیت‌های اجتماعی، طرح‌های مطالعاتی و بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی از این جمله‌اند.


زجاجی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی دارای 44 واحد است، گفت: در سال گذشته هجدهمین دوره کتاب سال دانشجویی، طرح ملی ایران مرز پرگهر، طرح کویر نوردی و ... برگزار شده است.


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران و خبرگزاری قرآنی ایکنا، گفت: خبرگزاری ایسنا از مرز ارسال دو میلیون خبر گذشت و دارای 23 شعبه و هشت رابط در سطح بین‌المللی می‌باشد که در سه زبان فعالیت می‌کند.


وی افزود: همچنین خبرگزاری قرآنی ایکنا در 42 زبان فعالیت دارد.


زجاجی به چاپ انواع فصلنامه، افتتاح سایت سه زبانه بیداری اسلامی، افتتاح پایگاه اینترنتی شهدای دانشجو و دبیرخانه شهدای دانشجویی به عنوان برنامه‌های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم در نوروز و تابستان 92 اردوی جهادی به مناطق محروم برای سازندگی برگزار کنیم.



زجاجی درباره پیشنهاد تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: ضرورت اجرای این کار انکارناپذیر است، اما نباید زیاد به ساختارسازی بپردازیم، چرا که افراد فرهنگی در دانشگاه‌ها به اندازه کافی مشغله دارند و ممکن است به جواب قابل قبولی نرسیم.


وی افزود: پیشنهاد من این است که ما در کمیته خود یک کارگروه فرهنگی تشکیل دهیم و پس از پیگیری این موضوع و نهایی شدن آن را اطلاع‌رسانی کنیم.


به گزارش ایسنا، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه کشور، تصریح کرد: زمانی که چنین مباحثی پیش می‌آید، این موضوع برای برخی دستگاه‌ها تهدید محسوب شده و برای برخی دیگر فرصت.


زجاجی ادامه داد: دانشگاه‌ها پتانسیل بالایی دارند و با توجه به اینکه بنا به هر دلیلی از 100 درصد این پتانسیل استفاده نمی‌شود، بنابراین دانشگاه‌ها باید در این شرایط حداکثر استفاده را بکنند.


وی همچنین درباره برگزاری مراسم عزاداری در روزهای محرم در دانشگاه‌ها، گفت: بهتر است که اجازه دهیم مردم آن طور که خود دوست دارند عزاداری کنند و بخشنامه‌ای به آنها داده نشود. از طرفی در تهران به دلیل جمعیت زیاد و ترافیک نمی‌توان محل مشخصی را برای حضور همه دانشگاهیان تعیین کرد، چرا که ایجاد مشکل می‌کند.


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین هر کسی در این روزها علاقه دارد در جایی که تعلق خاطر دارد عزاداری کند. بنابراین نباید این موضوع را دستوری کنیم.

کلمات کلیدی: وام دانشجویی، وام دانشجویان، مقدار وام دانشجویی، اعطای وام به دانشجویان

آمار بازدید: 368 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image