ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین اخبار وامهای تحصیلی، وام ازدواج و وام دانشجویی

آخرین اخبار وامهای تحصیلی، وام ازدواج و وام دانشجویی

شرایط دریافت وام 10 میلیونی ازدواج در دانشگاه آزاد/ شرط زمانی اعطای وام

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارائه وام 10 میلیون تومانی ازدواج به دانشجویان این دانشگاه، شرط لازم برای این وام را ضامن دولتی و سند ازدواج اعلام کرد.

سعید کاردار در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دانشجویانی که از ششم شهریورماه عقد کرده باشند می توانند با ثبت نام در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد، وام خود را یک ماه بعد دریافت کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد این دانشجویان را به پست بانک که طرف قرارداد با دانشگاه آزاد است، برای طی مراحل دریافت وام معرفی می کند.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، به همراه داشتن سند ازدواج و داشتن گواهی کسر از حقوق کارمند شاغل در دولت شرط مهم برای دریافت وام ازدواج است.

وی درباره اقساط این وام، اظهار داشت: کارمزد این وام 11 درصد است که دانشجویان می توانند در 36 ماه آن را پرداخت کنند. تاکنون نیز 150 دانشجو به پست بانک معرفی شده اند.

کاردار درباره شرایط ارائه جهیزیه به دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: سازوکارهای ارائه جهیزیه به دانشجویان در حال آماده سازی است، در واقع دانشگاه آزاد معرف بین فروشنده و مصرف کننده است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، تاکید کرد: سبد کالایی جهیزیه تا پایان مهرماه مشخص می شود.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، دانشجویانی که از ششم شهریورماه سال جاری عقد کنند می توانند از وام 10 میلیون تومانی ازدواج بهره مند شوند، در واقع هر دانشجو می توانند این مبلغ را از پست بانک دریافت کند.










وام شهریه و وام تحصیلی در نیمسال اول پرداخت می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پیش بینی پرداخت 120 میلیارد تومان وام شهریه و تحصیلی در نیم سال اول امسال خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، ناصر مطیعی با اشاره به مجموع وام‌های پرداخت شده در سال تحصیلی 93-92 گفت: در سال تحصیلی گذشته 267 میلیارد تومان در قالب انواع وام‌ها به دانشجویان پرداخت شد.

وی ادامه داد: امسال در نیم سال اول فقط در دو وام شهریه و تحصیلی 120 میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم تا پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: در حدود 45 میلیارد تومان هم برای سایر وام‌های ضروری پیش بینی کرده‌ایم تا سقف مجموع وام‌ها امسال نیز در حد سقف وام‌های 93-92 حفظ شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال دامنه ثبت وام‌های دانشجویی را در به لحاظ زمان، در سیستم فاز 2 و پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از 40 روز به 4 ماه افزایش داده‌ایم تا دانشجویان با فراغت بیشتر تقاضاهای خود را ثبت کنند.

آمار بازدید: 1686 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image