ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رتبه جهانی دانشگاه محقق اردبیلی (8 آبان 91)

رتبه جهانی دانشگاه محقق اردبیلی (8 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشگاه امسال با کسب رتبه 95 جهانی برای اولین بار در لیست دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار مهر، مسعود گنجی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه های اردبیل با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این دانشگاه در کشور نیز رتبه 25 دانشگاه های برتر را دارد.

وی با بیان اینکه در این دانشگاه 96 رشته در مقاطع تحصیلی مختلف تدریس می شود، یادآور شد: 36 رشته دکترا، 38 رشته کارشناسی ارشد و 22 رشته کارشناسی از جمله مقاطع تحصیلی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت 12 دانشکده در این دانشگاه متذکر شد: در سال 88 این دانشگاه تنها هفت دانشکده داشت که در این مدت با افزوده شدن پنج دانشکده در زمینه تحصیلی و علمی به رشد قابل قبولی دست یافته است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم این تعداد به 14 دانشکده تا پایان سال 94 برسد، یادآور شد: تعداد دانشجویان این دانشگاه نیز هفت هزار و 600 نفر بود که هم اکنون به 11 هزار نفر رسیده است.

گنجی با اشاره به چاپ 400 مقاله اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در مجلات و کنفرانسهای داخلی و بین المللی متذکر شد: به لحاظ فضای کاربردی نیز طی سالهای اخیر بیش از 25 هزار متر مربع رشد داشته است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از دانشجویان خواست در کنار تحصیل علم با روشن بینی و روشنگری در حفظ و دفاع از منافع ملی و اسلامی پیشرو باشند.

وی یادآور شد: وظیفه دانشگاهیان این است که همواره با اهتمام و برنامه ریزی مطابق فرهنگ اسلامی ایرانی محیطی برای اعتلای علمی و معنوی فراهم کنند.

کلمات کلیدی:دانشگاه محقق اردبیلی، رتبه علمی دانشگاه محقق اردبیلی، جایگاه علمی دانشگاه محقق اردبیلی، رتبه علمی دانشگاههای ایران

آمار بازدید: 1241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image