ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ماجرای «اما» و «اگر»های برگزاری نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی (7 آبان 91)

ماجرای «اما» و «اگر»های برگزاری نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی (7 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: با وجود فرصت 13 روزه تا آغاز بیستمین دوره هفته کتاب همچنان برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی میان دو واژه «اما» و «اگر» بلاتکلیف است.


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی همچنان در حال رایزنی برای برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی است.

اما با تمام این حرف‌ها و با توجه به اینکه تنها 13 روز به برگزاری بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران زمان باقی است، همچنان موضوع برپایی این نمایشگاه میان دو واژه «اما» و «اگر» سرگردان مانده است.

از آنجا که اعضای هیات مدیره ناشران دانشگاهی درصدد رفع موانع هستند تا ناشران را راضی به حضور در نمایشگاه و بدهی‌‌هایشان را با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسویه کنند، همچنان در مسیر رایزنی و حل مشکل برآمده‌اند، آنها می‌گویند همت ما برگزاری نمایشگاه پنجم تخصصی کتب دانشگاهی است از این رو جلساتی با متولیان برگزار می‌کنیم.

این در حالی است که وزارت ارشاد با عمل نکردن به تعهدات خود همه را بلاتکلیف گذاشته است، البته با بدقولی و عدم رضایت ناشران از نمایشگاه سال گذشته خود ناشران رغبتی برای شرکت در نمایشگاه پنجم ندارند چون در واقع همه طلب‌کار هستند و کتاب‌هایی هم که فروخته‌اند با بحران حال حاضر کاغذ نمی‌توانند جایگزین کنند.

روز پنجشنبه جلسه اعضای هیات مدیره انجمن ناشران دانشگاهی با برخی متولیان امر پیگیری و این هفته نیز موارد دیگر بررسی می‌شود تا بلکه مشکل برپایی این نمایشگاه برطرف شود.

بدلیل عدم آمادگی ناشران برای شرکت در نمایشگاه پنجم کتب تخصصی احتمالا این نمایشگاه در هفته کتاب همانند سال های گذشته برگزار نشده و زمان دیگری برای ان درنظر گرفته خواهد شد.

کلمات کلیدی: نمایشگاه تخصصی کتب دانشگاهی، کتب دانشگاهی، هفته کتاب، نمایشگاه پنجم کتب تخصصی

آمار بازدید: 332 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image