ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد (6 آبان 91)

دانشکده علوم پزشکی سیرجان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد (6 آبان 91)

در سفر یک روزه وزیر بهداشت به شهرستان سیرجان، دانشکده علوم پزشکی این شهرستان افتتاح می شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر صباحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به سفر وزیر بهداشت به کرمان امروز، گفت: از بهمن ماه سال 87 دانشجویان رشته فوریت های پزشکی در سیرجان تحت عنوان آموزشکده فوریت های پزشکی مشغول به تحصیل شدند.


وی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده و جلب نظر مساعد مسئولان از جمله مصوبه تاسیس دانشکده علوم پزشکی در سفر سوم رییس جمهور به استان و حمایت های وزیر بهداشت موفق به اخذ موافقت اصولی تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان از شورای گسترش وزارت در آذرماه سال 89 شدیم.


وی اضافه کرد: بر این اساس مجوز تاسیس رشته های کارشناسی پرستاری، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و کارشناسی ناپیوسته مامایی اخذ شد و رشته فوریت های پزشکی از دانشکده پرستاری-مامایی رازی کرمان به سیرجان منتقل شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد: تاکنون 48 نفر در رشته کاردانی فوریت های پزشکی در بهمن 89 و 90 از این دانشکده دانش آموخته شدند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه گفت: همچنین وزیر بهداشت در این سفر یک روزه بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت این شهرستان را مورد بازدید قرار می دهد.


دکتر عبدالرضا صباحی افزود: وزیر بهداشت در نشست هیات دولت که قرار است با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری کرمان تشکیل شود، حضور می یابد.

کلمات کلیدی: دانشکده علوم پزشکی سیرجان، علوم پزشکی، وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمان

آمار بازدید: 2371 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image