ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 5 هزار نفر در آزمون استخدامی راه و شهرسازی مازندران شرکت می‌کنند (تیر 91)

5 هزار نفر در آزمون استخدامی راه و شهرسازی مازندران شرکت می‌کنند (تیر 91)

رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری راه و شهرسازی مازندران از حضور بیش از پنج هزار نفر متقاضی برای شرکت در آزمون استخدامی این اداره کل خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان آبرود اظهار داشت: در راستای مجوز اخذ شده از سوی استانداری مازندران این اداره کل پس از ادغام صورت گرفته نسبت به جذب 102 نفر نیروی کارشناس در رشته‌های مهندسی، حقوقی، اداری و مالی اقدام کرد.

وی افزود: پس از درج آگهی استخدامی از سوی این اداره کل و استانداری مازندران، بیش از پنج هزار نفر متقاضی مدارک خود را ارسال که پس از بررسی به عمل آمده حدود چهار هزار نفر متقاضی حائز شرایط مجوز شرکت در آزمون را دریافت کردند.

آبرود به رشته های مندرج در آزمون استخدامی این اداره کل اشاره و اظهارداشت: اکثر رشته های مورد نظر در آزمون یادشده در زمینه مهندسی راه و ساختمان، حمل و نقل و ترافیک، مکانیک، اداری و مالی و حسابداری و مالی است.

وی در خصوص زمان توزیع کارت آزمون مذکور تصریح کرد: متقاضیان می توانند در19 تیرماه سالجاری کارتهای شرکت در آزمون خود را در محل اداره کل راه و شهرسازی استان (خیابان جام جم ) دریافت کنند.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی راه و شهرسازی مازندران درخصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی این اداره کل یادآور شد: زمان برگزاری آزمون، 23 تیرماه بوده که محل آزمون بر روی کارتهای توزیع آزمون درج شده است.

وی گفت: متقاضیان جهت اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری آزمون و دریافت کارت می توانند به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان ( WWW.mazrud.ir ) مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: آزمون استخدامی راه و شهرسازی مازندران، استخدامی راه و شهرسازی مازندران، استخدام مازندران، استخدام راه و شهرسازی مازندران، استخدام اداره راه مازندران

آمار بازدید: 976 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image