ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی 400 رشته تحصیلی جدید به دانشگاه علمی کاربردی اضافه می‎شود (تیر 91)

400 رشته تحصیلی جدید به دانشگاه علمی کاربردی اضافه می‎شود (تیر 91)

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علمی-کاربردی گفت: تا پایان سال جاری 400 رشته تحصیلی جدید به دانشگاه علمی - کابردی اضافه می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدمهدی فیضی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علمی - کاربردی واحد استانی گلستان اظهار داشت: این دانشگاه 600 رشته مهارتی دارد که با بررسی‎های انجام شده به دلیل مهارتی نبودن 100 رشته حذف خواهد شد.

وی افزود: البته با حذف این رشته‎ها 400 رشته جدید مهارتی متناسب با نیاز استان‎ها در این دانشگاه ارائه خواهد شد.

فیضی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‎های نظام جامع علمی-کاربردی در سطح کلان این است که هر کارگاه صنعتی تبدیل به یک آموزشگاه شود خاطر نشان کرد: در این راستا دانشگاه به دنبال داشتن استاندارد این مرکز آموزشی نیست و همه فضای کارخانه‎ها و کارگاه‎های تولیدی و فنی می‎تواند فضای آموزش محسوب شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علمی - کاربردی کشور با بیان اینکه ممکن است در این مدل تعداد پذیرش دانشجو محدود باشد ابراز داشت: با شناسایی صنایع قوی در استان‎ها و آموزش افراد به دنبال این هستیم تا در سطح استان‎ها و کارخانه‎ها تحول ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: اقدام دیگری که دانشگاه علمی-کاربردی از آن استقبال خواهد کرد ارتباط در سطح کلان بین دانشگاه‎های نظری و تئوری است و در آیین‌نامه توسعه آموزش مهارتی نظام علمی -کاربردی کشور که در سال گذشته به تصویب رسیده این دانشگاه مجاز به تاسیس مرکز علمی -کاربردی در دانشگاه‎های تئوری است.

فیضی در پایان ایجاد ارتباط با مسئولان، ارائه آموزش‎های مهارتی، تحول در هرم تحصیلی، تعیین خط مشی اجرایی، نیاز‌سنجی مهارتی و... را از جمله وظایف مسئولان نظام علمی-کاربردی در سطح کشور دانست.

کلمات کلیدی: دانشگاه علمی کاربردی، رشته تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی، رشته جدید دانشگاه علمی کاربردی، رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

آمار بازدید: 1750 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حسین آدينه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

lمی خواستم بدونم دوره کارشناسی رشته ایمنی بهداشت وجود دارد جدید یا نه جواب بدبد ما چکار کنیم

MH پنج شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰

می خواستم بدونم که دوره ی کارشناسی رشته ی ایمنی بهداشت در این رشته های جدید وجود خواهد داشت ؟ یا نه