ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی رايزني با مجلس براي ارايه امتياز شغلي به فارغ‌التحصيلان دانشگاه علمی کاربردی (15 مهر 91)

رايزني با مجلس براي ارايه امتياز شغلي به فارغ‌التحصيلان دانشگاه علمی کاربردی (15 مهر 91)

معاون دانشگاه جامع علمي كاربردي از برگزاري پنجمين جشنواره ملي اين دانشگاه همزمان با بيستمين سالگرد تاسيس دانشگاه در 19 مهرماه در سالن همايش‌هاي صدا وسيما خبر داد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برزويي در نشست خبري با رسانه‌ها با اعلام اين خبر افزود: از اهداف اين جشنواره فرهنگ‌سازي نظام آموزش جامع مهارت و فناوري است. با برگزاري اين جشنواره قصد داريم كه جايگاه بالاي اين آموزش‌ها را در بين جامعه به باور برسانيم.


وي افزود: هدف از نظام مهارت و فناوري رسيدن به مقاطع عالي و خوشنام نيست بلكه جامعه بايد بداند كه اين دوره‌ها در زندگي و آينده شغلي افراد موثر است.


وي همچنين با اشاره به حضور وزير تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي، وزير علوم و همچنين وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين جشنواره تصريح كرد: هدف از حضور اين مقامات و همچنين مقاماتي از مجلس شوراي اسلامي اين است كه علاوه بر استفاده از ديدگاه‌هاي آنها باور خودشان را به اين آموزش به جامعه القا كنند.


برزويي همچنين از حضور تمامي مديران مراكز دانشگاه علمي كاربردي و سازمان فني حرفه‌اي كشور در اين جشنواره خبر داد و گفت: اين جشنواره يك كارگاه آموزشي براي مجريان آموزش‌هاي مهارتي است كه استقرار و شيوه نظام جديد و نحوه اجرا در اين كارگاه‌ها توضيح داده خواهد شد.


وي افزود: همچنين در اين جشنواره از برترين‌هاي آموزش‌هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي از جمله پيشكسوتان برتر، محققان، دانشجويان و موسسات برتر تقدير خواهد شد.


معاون آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي با بيان اينكه بايد جايگاه دانشگاه جامع علمي كاربردي را در حوزه مهارت و فناوري تبيين كنيم، تصريح كرد: در حال رايزني‌هايي با مجلس شوراي اسلامي هستيم تا كساني كه در اين حوزه آموزش مي‌بينند امتيازهاي ويژه‌تري از لحاظ حقوق و نحوه استخدام نسبت به سايرين داشته باشند.

کلمات کلیدی: ارايه امتياز شغلي به فارغ‌التحصيلان علمی کاربردی، علمی کاربردی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، پنجمين جشنواره ملي علمی کاربردی، تقدیر از برترینهای علمی کاربردی

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image