ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور 6 گام اساسی برای عبور از سد کنکور کارشناسی ارشد (2 آبان 91)

6 گام اساسی برای عبور از سد کنکور کارشناسی ارشد (2 آبان 91)

استاد رشته معماری دانشگاه تهران، گفت: در آزمون‌های ارشد به هیچ وجه شانس دخیل نیست.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر سعید سعیدی پور در همایش تخصصی بررسی آزمون ارشد معماری در دانشگاه آزاد کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین چالش جوانان جویای علم و تحصیل در کشور ما مساله کنکور است و مهمترین مساله در موفقیت در کنکور ارشد معماری افزایش مهارت‌های داوطلبان است.


وی ادامه داد: در آزمون‌های ارشد به هیچ وجه شانس دخیل نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و اعتماد به نفس، به خصوص استفاده از مشاوره صحیح و منابع و کتاب‌های معتبر از این سد گذر کرد.


این استاد دانشگاه به عامل موفقیت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی دقیق، تلاش و کوشش مناسب و ابزار درست و مناسب سه عامل موفقیت داوطلبان کنکور ارشد است.


سعیدی پور اظهار داشت: همچنین شش گام اساسی برای گذر از سد کنکور وجود دارد که شامل برنامه ریزی، مطالعه، مرور و تکرار، کسب مهارت در تست زدن، جمع بندی مطالب و بالاخره روز کنکور است.


گفتنی است آکادمی تخصصی معماری در سال 1384 تاسیس شده است و مهمترین هدف تاسیس این آکادمی گسترش و شکوفایی عرصه های مختلف معماری در سراسر کشور است و از دیگر برنامه‌های این آکادمی ارتقای علوم آکادمیک دانشجویان معماری در استان‌هاست.

کلمات کلیدی: کنکور کارشناسی ارشد، راههای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد، موفقیت در کنکور ارشد، کنکور ارشد 92، کارشناسی ارشد، تاثیر شانس در کنکور ارشد

آمار بازدید: 2126 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image