ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان برتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی بدون آزمون پذیرش می شوند (1 آبان 91)

دانشجویان برتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی بدون آزمون پذیرش می شوند (1 آبان 91)

رییس واحد رودهن دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان فعال و رتبه‌های برتر می‌توانند بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل دهند.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ایرانبخش در مراسم توجیهی پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی 92-1391 این واحد ضمن تبریک و خیر مقدم اظهار داشت: تلاش و استفاده بهینه از فرصتها به نحو مطلوب دانشجویان مشتاق را به اساتید برجسته فردا تبدیل می‌کند.


وی با اشاره به پیشینه این واحد دانشگاهی افزود: این واحد در 14 آبان سال 1362 در یک ساختمان استیجاری 400 متری در یک رشته تحصیلی مقطع کاردانی و با 62 دانشجو کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر این واحد از مساحت 65 هکتاری برخوردار بوده و با 122.732 متر مربع فضای آموزشی، اداری و خدماتی و 32.000 متر مربع در حال ساخت از 105 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بهره مند بوده و با بیش از 19.000 دانشجو، 403 هیات علمی، 700 استاد مدعو و 600 کارمند اکنون در شرف جامع شدن می‌باشد.


ایرانبخش به بیمارستان 96 تختخوابی آموزشی – درمانی در حال احداث دانشگاه اشاره کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی در این واحد خواهیم بود.


رییس واحد رودهن پذیرش رشته‌های فنی و مهندسی را در اولویت برنامه دانشگاه برشمرد و بیان داشت: برنامه‌هایی جهت تصویب دانشکده‌های جدید، جذب هیات علمی و استانداردسازی نسبت استاد و دانشجو و افزایش رشته‌های تکمیلی و دکترا در شرف انجام است.

کلمات کلیدی: دانشجویان برتر، دانشجویان برتر تحصیلات تکمیلی، پذیرش بدون آرمون دانشجو، پذیرش دانشجو، واحد رودهن دانشگاه آزاد، تحصیلات تکمیلی

آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image