ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علم و صنعت (22 مهر 91)

تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علم و صنعت (22 مهر 91)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز سال تحصیلی 91-90 این دانشگاه در دو بخش آموزشی و پژوهشی در نیمه دوم آبان ماه سال جاری خبر داد.



فتحیان در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر، گفت: کلیه دانشجویان علاقمند لازم است ضمن بررسی و تطبیق شرایط تحصیلی خود در سال 91-90 مطابق با آئین‌نامه دانشجویان ممتاز از قطعی بودن معدل تحصیلی خود در سال مذکور اطمینان حاصل کنند.


وی افزود: علاقمندان در صورت عدم ثبت نهایی نمرات دروس یا عدم وصول نمره مهمانی و موارد مشابه دیگر باید حداکثر تا 22 مهر ماه مراتب را پیگیری و قبل از اعلام اسامی ممتازین از سوی دانشکده‌ها نسبت به رفع آن از طریق دانشکده ذیربط اقدام نمایند.


فتحیان با بیان اینکه در گروه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، محاسبه معدل سال تحصیلی 91-90 بدون دروس جبرانی می‌باشد، خاطر نشان کرد: ضرورت دارد دانشجویان، نسبت به مشخص بودن این نوع دروس در کارنامه تحصیلی اطمینان حاصل کرده و در صورت محاسبه نمرات آن‌ها در معدل، تا 24 مهر ماه نسبت به رفع نقص از طریق اطلاع به آموش تحصیلات تکمیلی دانشکده خود، اقدام کنند.


معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت همچنین درباره علاقه مندان به حوزه‌های پژوهشی تصریح کرد: این دانشجویان در صورت داشتن سوابق پژوهشی سال 91-90 لازم است با در دست داشتن اسناد و مستندات لازم جهت داوری و کسب امتیازهای مربوطه همه روزه از ساعت 13:30 تا 17:30 به معاونت پژوهشی دانشگاه مراجعه کنند.


وی تاکید کرد: مهلت تحویل مدارک تا پایان وقت اداری روز شنبه 29 مهر ماه است.


به گزارش ایسنا، مستندات قابل ارائه در بخش پژوهشی به شرح زیر است:

مقالات علمی پذیرفته شده یا چاپ شده در سال مذکور در مجلات معتبر ISI، علمی پژوهشی و یا کنفرانس‌ها

تالیف یا ترجمه کتاب با ذکر نام به عنوان مولف یا مترجم

طرح پژوهشی بصورت مشخص با تعیین درصد مشارکت با شرط پذیرش در هیات داوری شورای هادی طرح‌های دانشگاه (پس از داوری و اعلام نتیجه از سوی مدیریت امور خلاقیت‌ها)

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و صنعت، دانشجویان برتر، دانشجویان نمونه، دانشجویان ممتاز علم و صنعت

آمار بازدید: 754 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image