ارتباط مستقیم با 30770 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرهنگی‌ترین ماه دانشگاه شهید چمران (30 مهر 91)

فرهنگی‌ترین ماه دانشگاه شهید چمران (30 مهر 91)

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: این دانشگاه یکی از 4 دانشگاه برتر کشور از لحاظ برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، دکتر علیرضا مخبردزفولی در اختتامیه هفته عفاف، مهرماه سال 91 را فرهنگی‌ترین ماه دانشگاه شهید چمران اهواز دانست و به برگزاری مراسم‌های ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، میزبانی دانشگاه از سومین جشنواره کشوری تئاتر دانشجویی دفاع مقدس، همایش‌های ویژه دانشجویان نو ورود و هفته حجاب و عفاف در این ماه اشاره کرد.


وی با بیان اینکه 4 هفته مهرماه توام با برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع بوده است، گفت: منشأ برنامه‌های ابتکاری همانند برگزاری نخستین‌بار هفته عفاف و همچنین 6 دوره آموزشی و فرهنگی، دانشگاه شهید چمران بوده که این برنامه‌ها در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار و این افتخارات به نام این دانشگاه ثبت شده‌است.


مخبردزفولی ادامه‌داد: تمام افتخارات فرهنگی این دانشگاه طی 2 سال گذشته از نظر طراحی، موضوعیت و اجرا توسط دانشجویان حاصل شده‌ است.


وی با بیان اینکه معتقدم که عفاف ریشه حجاب است و حجاب میوه عفاف، تصریح کرد: فعالیت فرهنگی در این حوزه باید متمرکز به عفاف باشد. عفاف و حجاب ریشه در فطرت انسان و بشر دارد که باید هم از سوی خانم‌ها و هم آقایان حفظ شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهید چمران، برنامه های فرهنگی دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید چمران اهواز

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image