ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افزایش 39 درصدی بودجه دانشگاه شهید چمران اهواز

افزایش 39 درصدی بودجه دانشگاه شهید چمران اهواز

رئیس سابق دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بودجه دانشگاه شهید چمران اهواز افزایش 39 درصدی برای تحقق برنامه‌های دانشگاه داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن مروتی ‌‌ظهر امروز در جلسه تودیع خود که در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از وقتی که انتخابات برگزارشد و دکتر روحانی رئیس جمهور شدند می دانستم تغییراتی در سایر حوزه ها انجام می شود به همین دلیل آماده این جابه جایی‌ها بودم.

وی ادامه داد: در دانشگاه شهید چمران اهواز بخش های زیادی وجود دارد که مانند تمام دستگاه درحال خدمت به مردم هستند به همین دلیل جا دارد از تمام آن ها که دراین مدت با من همکاری می کردند تشکر کنم از جمله استاندار سابق و استاندار فعلی که همکاری خوبی با دانشگاه داشته اند.

رئیس سابق دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: این دانشگاه بیش از 15 هزار دانشجو دارد که سعی کردیم امکانات نسبی را برای آن ها فراهم کنیم ولی می دانم همچنان جای کار و تلاش وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آموزش تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان بودیم و تاکنون نیز توانسته ایم حدود 30 درصد از امکانات دانشگاه را در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی و 70درصد دیگر در اختیار سایر دانشجویان کاردانی و کارشناسی قرار دهیم.

مروتی افزود: میزان تولید علم در دانشگاه شهید چمران اهواز اندکی بالاتر از متوسط کشور است و این از افتخارات دانشگاه است همچنین توانسته ایم بودجه دانشگاه را با افزایش 39 درصدی روبرو کنیم که برای تحقق برنامه های دانشگاه گام خوبی است

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image