ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گردهمایی مسئولین بسیج دانشجویی مراکز علمی کاربردی استان تهران (29 مهر 91)

گردهمایی مسئولین بسیج دانشجویی مراکز علمی کاربردی استان تهران (29 مهر 91)

گردهمایی مسئولین بسیج دانشجویی مراکز علمی کاربردی استان تهران برگزار شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ندافیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در این نشست مطالبی را در خصوص هدف اصلی گردهمایی و ایجاد انسجام و وحدت رویه میان پایگاه‌های بسیج دانشجویی مراکز علمی کاربردی و ارائه برنامه و سیاست‌های بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جدید بیان کرد.


همچنین حبیب زاده رئیس واحد استانی دانشگاه در استان تهران با اشاره به طرح مساله قومیت‌ها و استفاده دشمن از این کانال برای رسیدن به اهداف خود متذکر شد: دشمن پس از ناکامی‌هایی که در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس تجربه کرد به استفاده از ابزارهای فرهنگی و جنگ نرم برای دستیابی به اهداف مشخص خود مبادرت کرده است.


وی ضمن اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در میان دانشجویان و دانشگاهیان، دانشگاه‌ها را کانون اصلی مورد نظر دشمن برشمرد و بر این اساس رسالت بسیج دانشجویی در عرصه فرهنگی و ساخت تمدن اسلامی را مهم ارزیابی کرد.


در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد استان تهران ضمن بیان نقش بسیج در دوران جنگ، اعتبار بسیجی‌های امروز را به خاطر خلوص و بی‌ادعایی معرفی کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گله مندی از عدم بکارگیری نیرو و پتانسیل دانشجویان بسیجی در عرصه‌های مختلف، توان بالقوه و بالفعل این تشکل را بسیار با ارزش و تاثیرگذار دانست.


سپس دکتر فیض معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در آذر ماه سال 67 به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج دانشجویی به قرائت قسمتی از این پیام و بیان نکات مطرح شده در آن پرداخت.


دکتر فیض در قسمتی از سخنان خود اظهار داشت: عضوگیری صرف در بسیج نباید هدف اصلی باشد بلکه بسیج دانشجویی به دنبال حاکمیت تفکر بسیجی برآحاد مردم باشد و رسیدن به این هدف مستلزم کنار گذاشتن مرزبندی‌ها و جناح‌بندی‌هاست.


در پایان این گردهمایی، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولین بسیج دانشجویی برگزار و دیدگاه های مختلف در ارتباط با برنامه های آتی ترم جدید تحصیلی مراکز مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

کلمات کلیدی: بسیج دانشجویی، علمی کاربردی، گردهمایی مسئولین بسیج دانشجویی

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image