ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشکده بهداشت گیلان (26 مهر 91)

برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشکده بهداشت گیلان (26 مهر 91)

رییس دانشکده بهداشت گیلان با بیان اینکه هم اکنون 350 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، افزود: این دانشجویان در 4 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‌بینند.



دکتر مهرداد فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، با اشاره به تاسیس دانشکده بهداشت در سال 1375 اظهار داشت: این دانشکده با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته‌های بهداشت محیط و بهداشت خانواده با نام آموزشکده بهداشت رشت شروع به کار کرد.


وی افزود: در سال 76 رشته بهداشت عمومی با گرایش مبارزه با بیماری‌ها در مقطع کاردانی به آن اضافه شد.


رییس دانشکده بهداشت تصریح کرد: در سال 83 مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته بهداشت محیط به رشته‌های دانشکده اضافه و بطور رسمی عنوان آموزشکده به دانشکده تبدیل شد.


فرخی به توسعه آموزشی دانشکده بهداشت در طول سالیان مختلف اشاره کرد و گفت: آخرین توسعه آموزشی دانشکده مربوط به موافقت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای دو رشته آموزشی بهداشت و بهداشت محیط در سال 90 و نیز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته بهداشت حرفه‌ای در سال جاری است.


وی با بیان اینکه هم اکنون 350 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، افزود: این دانشجویان در 4 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‌بینند.


رییس دانشکده بهداشت تعداد کارکنان این دانشکده را 43 نفر و اعضای هیئت علمی را 14 نفر عنوان کرد.


فرخی به فعالیت‌های پژوهشی دانشکده بهداشت در گیلان اشاره کرد و گفت: اعضای هیات علمی این دانشکده در زمینه‌های مختلف مرتبط با علوم بهداشتی شامل بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، آموزش بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی، آمار و اپیدمیولوژی، تغذیه و حشره شناسی پزشکی فعالیت پژوهشی دارند.


وی اجرای طرح‌های پژوهشی، چاپ مقاله و کتاب و شرکت در همایش‌ها را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.


رییس دانشکده بهداشت خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت بیشترین میزان سرانه تولید دانش را در چهار سال منتهی به 1387 در میان دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی گیلان نشان دادند.


فرخی توسعه تشکیلات سازمانی دانشکده، پیگیری اقدامات صورت گرفته برای تاسیس گروه‌های بهداشت حرفه‌ای و آموزش بهداشت و خدمات بهداشتی درمانی، تجهیز آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های بهداشت حرفه‌ای و دیگر رشته‌های علوم بهداشتی و نیز بهره‌برداری از دانشکده بهداشت در طرح جامع دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سایت لاکان رشت را از برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت دانشکده بهداشت بیان کرد

کلمات کلیدی:دانشکده بهداشت گیلان، کارشناسی ارشد، تحصیلات تکمیلی، تعداد دانشجویان دانشکده بهداشت گیلان، تعداد هیئت علمی دانشکده بهداشت گیلان

آمار بازدید: 465 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image