ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تهمیدات اورژانسی برای خوابگاهها در ایام امتحانات پایان ترم (خرداد 91)

تهمیدات اورژانسی برای خوابگاهها در ایام امتحانات پایان ترم (خرداد 91)

به گفته قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، خوابگاههای دانشجویی در ایام امتحانات اقدام به فراهم کردن تمهیدات ویژه و اورژانسی برای دانشجویان کرده اند.


مسعود حبیب پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تمهیدات و آماده سازی خوابگاهها در ایام امتحانات به بخشی از خدمات اورژانسی خوابگاهها برای دانشجویان در آستانه امتحانات پایان ترم اشاره کرد.

وی در این باره گفت: با توجه به حساسیت ایام امتحانات و ارتقای کیفیت زندگی دانشجویان در فضای خوابگاه، معاونان دانشجویی دانشگاهها برنامه هایی در دست دارند تا بر اساس آن تمام خدمات خوابگاهی به صورت طبیعی صورت گیرد.

به گفته گودرزی، افزایش خدمات نظافتی و بهداشتی، برطرف کردن مشکل گرمایشی و سیستمهای خنک کننده به علت حساسیتی که برای دانشجویان دارد از جمله خدمات رفاهی خوابگاهها برای دانشجویان است که در این روزها در حال انجام است.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همچنین اعلام کرد که بخش فنی برخی خوابگاهها به صورت 24 ساعته شیفت هستند و در این ایام از برق اضطراری در خوابگاهها استفاده می شود.

گودرزی تاکید کرد که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم این آمادگی را دارد که پاسخگوی مشکلات اضطراری دانشجویان در ایام پایان ترم باشد.

این مقام مسئول صندوق رفاه دانشجویان همچنین اعلام کرد که سالنهای مطالعه و تلویزیون در خوابگاهها علاوه بر سالن مطالعه و کتابخانه برای استفاده دانشجویان در اختیارشان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image