ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تمایل آکادمی ملی تاجیکستان برای استفاده از منابع اطلاعاتی ISC (24 مهر 91)

تمایل آکادمی ملی تاجیکستان برای استفاده از منابع اطلاعاتی ISC (24 مهر 91)

رئیس انیستیتو فلسفه، علوم سیاسی و حقوق آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منطقه ای و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بازید می کند.


به گزارش خبرنگار مهر، پرفسور "شمال اف" رئیس انیستیتو فلسفه، علوم سیاسی و حقوق آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان به دعوت دکتر جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منطقه ای و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام – ISC- از این موسسات بازید می کند.

پرفسور شمال اف دوشنبه 25 مهرماه به همراه هیأت تاجیکی وارد شیراز می شود و ضمن گفتگو و مذاکره با دکتر مهراد درباره همکاری های علمی تحقیقاتی و فناوری و عقد تفاهم نامه، از آثار باستانی استان نیز بازدید خواهد کرد.

تفاهم نامه مورد نظر در راستای سازمان دهی نشریات منتشر شده از سوی کشور تاجیکستان به زبان های سرلیک و روسی است و در این زمینه قرار است برای ورود تاجیکستان به ISC ، آکادمی ملی علوم تاجیکستان رأسا وارد این عرصه شده و با تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که ISC برای این آکادمی فراهم می‌کند در نمایه سازی و پردازش مقالات مجلات تاجیکستان مساعدت های علمی و فنی را برای ISC به عمل آورد.

ادراه روابط عمومی و همکاریهای علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC اعلام کرده است: اگرچه کشور تاجیکستان در سال های گذشته دست به تغییر خط فارسی زده اما وجود کتابخانه های غنی مملو از آثار فارسی از یک طرف و حضور دانشجویان ایرانی در دانشگاه های این کشور موضوع دیگری است که آکادمی ملی تاجیکستان مایل است از منابع اطلاعاتی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برای آموزش و پژوهش دانشجویان ایرانی در تاجیکستان استفاده کند.

کلمات کلیدی: آکادمی ملی تاجیکستان، آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ورود تاجیکستان به ISC، ISC

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image