ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ترسیم آینده آموزش پزشکی توسط استعدادهای درخشان دانشگاه تهران (23 مهر 91)

ترسیم آینده آموزش پزشکی توسط استعدادهای درخشان دانشگاه تهران (23 مهر 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، شغل پزشکی را شغلی حساس و متفاوت با سایر مشاغل در جامعه توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه پزشک در طول زندگی طبابت خود با جان و روح انسان‌ها سر و کار دارد بنابراین لازم است تمامی شئونات حرفه‌ای خود را نظیر نحوه ارتباط با بیمار در طول دوره آموزش پزشکی بیاموزد.



به گزارش ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر باقر لاریجانی در مراسم جشن روپوش سفید دانشجویان ورودی 87 واحد پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران که امروز در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار شد، عملکرد آموزشی و پژوهشی پردیس بین‌الملل کیش را در حد مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه پردیس بین‌الملل اولین تجربه آموزشی و پژوهشی خود را گذرانده است، موفقیت‌های آن در عرصه آموزش در حد مطلوب بوده است و زیر ساخت‌های خوبی در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی آن فراهم شده است.


وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه دو تن از دانشجویان پردیش بین الملل این دانشگاه موفق به کسب دو رتبه تک رقمی در آزمون جامع علوم پایه کشوری سال جاری شدند.


دکتر لاریجانی همچنین حضور فعال در عرصه‌های بین‌الملل در تبادل استاد و دانشجو را از مهمترین اهداف و چشم‌اندازهای آینده پردیس بین‌الملل دانشگاه دانست و اظهار کرد: با توجه به عمر چهار ساله فعالیت پردیس بین الملل دانشگاه در جذب دانشجویان خارجی و همچنین گسترش ارتباطات علمی با سایر دانشگاهها و اساتید بین المللی، می توان ادعا کرد تا اندازه ای موفق عمل کرده است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه 55 درصد رتبه‌های برتر در آزمون بورد تخصصی مختص این دانشگاه شد، گفت: در جدیدترین بررسی‌های انجام شده بین تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، این دانشگاه برای اولین بار در عرصه پژوهش بیشترین تعداد مقالات پزشکی را به خود اختصاص داد.


وی همچنین با اشاره به اینکه 75 درصد رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور سال 91 وارد این دانشگاه شدند، اظهار کرد: آینده آموزش پزشکی کشور توسط نیمی از استعدادهای درخشان این دانشگاه ترسیم می‌شود بنابراین دانشگاه موظف است تمامی موانع و دغدغه‌هایی که آنها را از رشد و پیشرفت باز می‌دارد را برطرف کند.


به گفته لاریجانی از چند سال پیش قرار است کمیته خاصی برای دانشجویان استعداد درخشان تشکیل شود تا از آن طریق نیازها و خواسته‌های آنها به گوش مسئولان برسد.


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران،در ادامه فارغ التحصیل شدن و موفقیت در آموزش پزشکی را بسیار دشوار و پیچیده دانست و افزود: فارغ التحصیل شدن برای یک دانشجوی پزشکی معنا ندارد و دانشجویان پزشکی برای نجات جان انسان‌ها باید در تمام دروان زندگی و طبابت خود را برای یافته‌های جدید آماده کنند و مدام در حال جستجوی علم و دانش باشند.


وی در پایان آشنایی با شئونات فضای پزشکی را برای دانشجویان لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: لازم است فارغ التحصیلان رشته پزشکی شئونات حرفه‌ای کار پزشکی را در زمان تحصیل و کار به دقت تمام بیاموزند و برای آشنایی با روابط اصولی پزشک و بیمار، حفظ حریم‌ها و پایبندی به رازداری بیمار، تمامی گایدلاین‌های حرفه ای خود را مطالعه کنند.

کلمات کلیدی: آینده آموزش پزشکی، آموزش پزشکی، پزشکی، استعدادهای درخشان دانشگاه تهران، دانشگاه تهران، علوم پزشکی

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image