ارتباط مستقیم با 30667 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی حمایت از ایده های برگزیدگان کنکور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (15 آبان 92)

حمایت از ایده های برگزیدگان کنکور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (15 آبان 92)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اجرای مدل جدید تربیت دانشجوی پزشکی در این دانشگاه از حمایت دانشگاه از ایده برگزیدگان کنکور خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی جعفریان در مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور 92 گروه علوم تجربی افزود: شما برگزیدگان می توانید در ترم جاری یک ایده آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی را که قابلیت اجرا داشته باشد را ارائه دهید تا از آن حمایت کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: مدل رصد دانشجویان استعداد برتر از سوی اساتید راهنما به صورت اختصاصی همزمان با شیوه جدید آموزش رشته پزشکی دو سال است که در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

وی افزود: از همین رو تلاش می شود این شیوه برای همه دانشجویان استعداد برتر در سطح دانشگاه های بزرگ اجرایی شود.

جعفریان اظهار داشت: ما باید در کشور بدانیم که مشکل از کجاست و این کار برعهده دانشجویان است که بتوانند با ایده پردازی مشکلات هرچند کوچکی که به نظرشان می رسد را حل کنند. مشکلات خیلی زیاد است، از یک مشکل کوچک که در کلاس درس پیش می آید تا یک مشکل بزرگ تر در حد شهر تهران اما می توان با طرح ایده به حل آن کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای بنیاد جهانی پروفسور یلدا بخش دانشجویی و جوایز ایده های دانشجویی ترتیب داده ایم که می تواند به ایده پردازی کمک کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: کمبودهای رفاهی بسیار شدید است و دولت نیز هیچگاه نخواهد توانست که این مشکلات ملی را حل کند مگر به کمک نهادهای دیگر از جمله خیرین. خیرین همانطور که وارد حوزه مدرسه سازی و بیمارستان سازی شدند می توانند وارد حوزه خوابگاه سازی شوند که مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به پرسش یکی از برگزیدگان درباره نحوه اعمال سهمیه های کنکور گفت: مشکل سهمیه نیست، مشکل توزیع نحوه سهمیه ها در دانشگاهها است.

جعفریان اظهار داشت: پزشکی یک حرفه اجتماعی است و باید بدانید که شما به دانشگاه نیامده اید که مدرک بگیرید بلکه شما متعهد هستید که به مردم خدمت کنید.

وی با اشاره به توانایی های اساتید ایرانی در حوزه پزشکی تاکید کرد: بدانید که در محدودیت ها می توان کار کرد و با همه گرفتاری هایی که وجود دارد می توانید موفق باشید.

کلمات کلیدی: ایده های برگزیدگان کنکور، دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزیدگان کنکور، رتبه های برتر کنکور

آمار بازدید: 365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image