ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برپايي نمايشگاه‌هاي ويژه دانشجويان جديدالورود در دانشگاه شهيد چمران (19 مهر 91)

برپايي نمايشگاه‌هاي ويژه دانشجويان جديدالورود در دانشگاه شهيد چمران (19 مهر 91)

معاون فرهنگي دانشگاه شهيد چمران اهواز از برپايي نمايشگاه كتاب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگي ويژه دانشجويان نو ورود در اين دانشگاه خبر داد.



دكتر عليرضا مخبردزفولي در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار داشت: نمايشگاه كتاب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگي با محوريت موضوعات مهدويت و بيداري اسلامي، تا پايان هفته جاري در دانشكده علوم برپاست.


وي افزود: براي همه دانشجويان بن‌هاي خريد با 40 درصد تخفيف در نظر گرفته‌ شده است. تلاش شده با برپايي اين نمايشگاه كتاب‌هاي تازه‌چاپ فرهنگي و ارزشي در سبد خريد دانشجويان قرار بگيرد.


معاون فرهنگي دانشگاه شهيد چمران ادامه‌داد: همچنين نمايشگاه محتوايي با هدف پاسخ‌گويي به شبهات در زمينه مبحث ولايت فقيه در دانشكده مهندسي داير شده است و تاپايان هفته جاري ادامه دارد. اين نمايشگاه براي نخستين‌بار در دانشگاه‌هاي كشور برگزار مي‌شود و شامل 40 تابلو است. در هر تابلو يك مطلب و شبهه مطرح و جواب آن به صورت واضح در زير سوال نوشته شده‌ است. اين نمايشگاه در كليه دانشكده‌هاي دانشگاه شهيد چمران داير مي‌شود.


مخبر دزفولي همچنين خبر داد: به‌زودي نمايشگاهي با موضوع آشنايي با فرقه ضاله وهابيت در مجتمع خوابگاهي خواهران حضرت معصومه(س) برپا مي‌شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهيد چمران، دانشجويان جديدالورود، تسهیلات دانشگاه شهيد چمران

آمار بازدید: 341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image