ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه رییس دانشگاه یاسوج خبر داد: تهيه برنامه آمایش آموزش عالی استان (17 مهر 91)

رییس دانشگاه یاسوج خبر داد: تهيه برنامه آمایش آموزش عالی استان (17 مهر 91)

ريیس دانشگاه یاسوج از تهيه برنامه آمایش آموزش عالی استان خبر داد و گفت: این دانشگاه هم اکنون داراي 80 کد رشته با 700 دانشجو در دوره کارشناسی ارشد است و این در حالی است که تا سال 84 تنها 40 دانشجو در چهار کد رشته ارشد مشغول به تحصیل بودند.




به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اردوان ارژنگ در جشن ورودی دختران دانشجوی این دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر عسکریان (موسس دانشگاه یاسوج)، با اشاره به پذيرش 120 دانشجوی دکتري در 15 کد رشته در مهر ماه امسال، گفت: باید تلاش کنیم که پایان‌نامه‌های این دانشجویان در قفسه‌های کتابخانه‌ها نمانند، بلکه به کمک رفع مسایل، مشکلات و دردهای استان بیایند و آنها را حل کنند و موجب پیشرفت و توسعه استان شوند.



وي افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده از سوی وزارت علوم ، دانشگاه یاسوج از لحاظ علمی بین 150 دانشگاه کشور توانسته رتبه 39 را به خود اختصاص دهد که این امر با تلاش دانشجویان، کارکنان، اساتید و مدیران دانشگاه كسب شده است.



وی ادامه داد: از 160 استاد برتر در حوزه ISI در سطح جهان 60 استاد ایرانی هستند، که دو نفر از این اساتید عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج است.



رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به تهيه برنامه آمایش آموزش عالی استان با حضور دستگاه‌های مختلف، گفت: بر اساس اين برنامه، نیازها و ظرفیت‌های استان در زمینه رشته‌ها و مقاطع و زمان‌بندی آنها مشخص مي‌شود.



وي با بیان اینکه با توجه به پراکندگی بخش صنعت در سطح این استان، ایجاد دانشگاه صنعتی در یاسوج ضروری به نظر می‌رسد، اظهاركرد: باید امکانات و زیر ساخت‌های این دانشگاه فراهم شود، چراکه با راه‌اندازی این دانشگاه بخش قابل توجهی از جوانان این استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و ادامه تحصیل دهند.



وی همچنین از نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا خواست با توجه به اینکه در کمیسیون صنعت و معدن حضور دارد این موضوع را پیگیری کنند.



ارژنگ افزود: در سال 84 اعضای هیأت علمی این دانشگاه 89 نفر بوده که هم اکنون به 190 نفر رسیده است.



در ادامه این مراسم غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، گفت: دانشگاه جایگاه رفيعی دارد.



وی افزود: دانشگاه مکانی است که سنگ بنای آینده کشور از لحاظ نیروی انسانی و توسعه و پیشرفت گذاشته می‌شود و دانشجویان یک سرمایه انسانی برای جامعه هستند.



زارعی ادامه داد: از مسوولان دانشگاه یاسوج انتظار می‌رود همواره تعاملی عاطفی، انسانی واخلاقی برگرفته از ارزش‌های دینی

و اسلامی با دانشجویان و اساتید برقرار کنند، چرا كه در صورتی که این امر محقق شود فضای دانشگاه توام با جوشش علمی و نشاط سیاسی همراه می‌شود.



نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه انقلاب اسلامی مدیون تشرف امام رضا(ع) به ایران اسلامی است، تصريح كرد: باید این موضوع را به خوبی تبیین کنیم و پرداختن صرف به جشن‌ها کافی نیست.



وی اظهار کرد: امنیت و سرافرازی امروز ما به برکت خون شهدا است و آنها در دفاع از کشور وظیفه خود را به نحو احسن و اکمل انجام دادند و آرزوی آنها توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بود که ماباید این آرزوی آنها را جامه عمل بپوشاند.

کلمات کلیدی: برنامه آمایش آموزش عالی، دانشگاه یاسوج، تعداد دانشجویان دانشگاه یاسوج، تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج

آمار بازدید: 550 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image