ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج (5 اسفند 91)

تحصیل 500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج (5 اسفند 91)

رییس دانشکده علوم پایه دانشگاه یاسوج در دیدار با هیات رییسه این دانشگاه گفت: دانشکده علوم پایه بزرگترین دانشکده دانشگاه یاسوج است که با بیش از 1700 دانشجو و قریب به 500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حال تربیت نیروی متخصص موردنیاز کشور است.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی ایلون کشکولی افزود: به لحاظ برخورداری از امکانات رشد خوبی داشته‌ایم ولی برای دستیابی به رده های بیشتری از موفقیت و تاثیرگذاری هر چه بیشتر در میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور نیازمند حمایت بیشتر هستیم.


وی با اشاره به برخی موفقیت‌های اعضای هیات علمی این دانشکده در زمینه‌های مختلف گفت: قطعا با حمایت بیشتر و تلاش برای توسعه هر چه بهتر و همه جانبه به زودی می‌توان دانشکده علوم پایه دانشگاه یاسوج را در جایگاهی والاتر و بهتر دید.


گفتنی است، فراهم سازی زیربنای توسعه تحصیلات تکمیلی در زمینه‌ها و سطوح مختلف و سعی بر کاربردی سازی علوم، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات دانشگاه در زمینه‌های علمی، پژوهشی و اداری، کمک‌های صنفی به دانشجویان در راستای پیشرفت هر چه بهتر آنها، جذب سرمایه در زمینه تبدیل علوم به ثروت و تکمیل چرخه اقتصادی علم با همکاری هر چه بیشتر دانشگاه و اعضای هیات علمی، سعی برجذب نخبگان آموزشی دانشگاه در مراحل تحصیلات تکمیلی و انعطاف بیشتر آموزشی در برنامه‌ریزی‌ها، استفاده از ظرفیت بسیار بالای دانشجویان دانشگاه با توجه به ارتقای فوق‌العاده آنها در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی و هم‌اندیشی و همکاری همه جانبه و استفاده از تجربیات در زمینه تعریف چشم‌انداز تحصیلات تکمیلی و برنامه‌ریزی در این زمینه از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه یاسوج، ارشد دانشگاه یاسوج، دکتری دانشگاه یاسوج، تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج، ادامه تحصیل، دانشکده علوم پایه، تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image