ارتباط مستقیم با 30746 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان فراگیر در کلاسهای آمادگی موسسه "دانش پذیر" شرکت نکنند (16 مهر 91)

متقاضیان فراگیر در کلاسهای آمادگی موسسه "دانش پذیر" شرکت نکنند (16 مهر 91)

با توجه به اینکه مرکز آموزشهای عالی آزاد دانشگاه علمی کاربردی، فعالیت موسسه آمادگی فراگیر پیام نور "دانشپذیر" را غیرقانونی اعلام کرده است، یک مقام مسئول در دانشگاه علمی کاربردی هشدار داد که متقاضیان برای شرکت در کلاسهای آمادگی فراگیر به این موسسه مراجعه نکنند.


به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این اعلام شد که موسسه "دانشپذیر" با صاحب امتیازی " بنیاد گسترش دانشپذیر" از سوی مرکز آموزشهای عالی آزاد دانشگاه علمی کاربردی جهت برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور در سال 91 غیرقانونی اعلام شده بود.

این موسسه مدتی است که همچنان اقدام به انتشار بروشورهای تبلیغاتی خود میان داوطلبان ورود به دوره های فراگیر در سطح شهر می کند.

علی معصومیان - رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار مهر بار دیگر تاکید کرد که فعالیت این موسسه وجه قانونی ندارد و متقاضیان برای شرکت در کلاسهای آمادگی فراگیر به این موسسه مراجعه نکنند.

به گزارش مهر، اسامی موسسات مجازی که برای برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور در سال جاری فعالیت می کنند در بخش آموزشهای آزاد پورتال دانشگاه جامع علمی کاربردی قید شده است.

کلمات کلیدی: کلاسهای آمادگی متقاضیان فراگیر، فراگیر پیام نور، دانشگاه پیام نور، موسسات غیرمجاز آمادگی فراگیر پیام نور، موسسه دانش پذیر، دانشگاه علمی کاربردی، بنیاد گسترش دانشپذیر، اسامی موسسات مجاز فراگیر پیام نور

آمار بازدید: 1117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image