ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تعیین ۱۳ دانشگاه پیام نور به عنوان قطب‎ آموزش الکترونیکی در کشور

تعیین ۱۳ دانشگاه پیام نور به عنوان قطب‎ آموزش الکترونیکی در کشور

مدیرکل آموزش‌های آزاد دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: در دانشگاه پیام‌نور بیش از ۷۰۰۰ دانشجو به صورت مجازی تحصیل می‌‎کنند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، نصیرزاده در کارگاه روش‎های تدریس الکترونیکی و تولید محتوا در محل دانشگاه پیام‌نور استان بیان کرد: توسعه آموزش‎های مجازی یکی از اهداف دانشگاه پیام‌نور محسوب می‌‎شود.

وی با بیان اینکه در دانشگاه پیام‌نور بیش از ۷۰۰۰ دانشجو به صورت مجازی تحصیل می‌‎کنند، ادامه داد: راه‌اندازی رشته‎های مجازی در هر دانشگاه منوط به فارغ‌التحصیلی یک دوره دانشجو در رشته مورد نظر و موارد دیگری است که بر اساس آیین‌نامه ظرفیت راه‌اندازی ۱۰ رشته مجازی دیگر در دانشگاه پیام‌نور وجود دارد.

مدیرکل آموزش‎های آزاد دانشگاه پیام‌نور کشور با بیان اینکه طرح تحصیل ۳۰ درصد از دانشجویان مجازی دانشگاه پیام‌نور به صورت تحصیل پژوهش‎محور تصویب شده، اظهار کرد: شیوه‎نامه تحلیل محتوای الکترونیکی تدوین و جهت بهره‌گیری از نظرات به واحدهای مختلف ارائه شده که پس از گردآوری نظرات جهت تصویب به شورای دانشگاه ارائه می‌‎شود.

نصیرزاده اضافه کرد: در حال حاضر ۱۳ دانشگاه پیام‌نور به‎عنوان قطب‎های آموزش الکترونیکی و هشت دانشگاه به عنوان هشت مرکز حامی آموزش‎های الکترونیکی تعیین شده‎اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌هایی که به عنوان قطب آموزش‎های الکترونیکی در دانشگاه پیام نور تعیین شده‎ا‎‎ند، از یک ردیف بودجه‎ای خاص بهره‎مند می‌‎شوند، به شرایط مورد نیاز برای تعیین دانشگاه‌های پیام‌نور به عنوان قطب الکترونیکی اشاره کرد و افزود: تعداد اعضای هیات علمی در رشته و گرایش مورد نظر، فراهم بودن بستر اجرا، حضور فرد متخصص IT به صورت تمام وقت در استان، حضور فرد آشنا به IT و آموزش‌های الکترونیکی در مراکز مجری استانی و سهولت دسترسی از استان‌های دیگر به استان‌های قطب از جمله این شرایط است.

وی در ادامه گفت: پیگیر راه‌اندازی شبکه آموزش تلویزیونی از طریق سیستم ‌IP TV یا IP MEDIA هستیم که پروپزال آن نوشته شده و امیدواریم که محقق شود.

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image