ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رييس دانشگاه علم ‌و فرهنگ خبر: آغاز به كار مدرسه تخصصي كارآموزي گردشگري (15 مهر 91)

رييس دانشگاه علم ‌و فرهنگ خبر: آغاز به كار مدرسه تخصصي كارآموزي گردشگري (15 مهر 91)

اختتامیه دومين مدرسه پاییزی گردشگری با حضور ميهمانان خارجي و داخلي، مسوولان، اساتيد و دانشجويان در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دکتر ایمانی خوشخو رييس دانشگاه علم‌و فرهنگ و دبیر طرح دومين مدرسه پاییزی گردشگری در این مراسم گفت: در دومين مدرسه پاييزي گردشگري كه با هدف تببین نقش آموزش منابع انسانی در توسعه صنعت گردشگری کشور و مطالعه گردشگری منطبق بر اصول علمی و آموزشی رایج و همچنين ترويج ادبيات گردشگري در جامعه صورت گرفت در مجموع بيش از هزار نفر در بخش آموزش‌هاي عمومي و تخصصي در قالب 17 كارگاه آموزشي شركت كردند كه از اين تعداد 368 نفر در كارگاه‌هاي آموزشي تخصصي و حدود 830 نفر در كارگاههاي آموزشي عمومي در شهرهاي تهران، مشهد، شيراز و كرج شركت كردند.


وي ضمن اعلام دائمي شدن دبيرخانه مدرسه پاييزي گردشگري گفت: در سال آينده درصدد خواهيم بود تا فراگيران كارگاه‌هاي تخصصي را با آخرين متدها و روش‌هاي گردشگري در جهان با حضور اساتيد خارجي آموزش دهيم و در این مسیر نیازمند پشتیبانی و حمایت دست اندرکاران امر هستیم.


دكتر ايماني در ادامه آغاز به كار مدرسه تخصصي كارآموزي گردشگري وابسته به دانشگاه علم و فرهنگ را با انعقاد تفاهم نامه بين اين دانشگاه و مجموعه هاي فعال در صنعت گردشگري را اعلام نمود و اظهار داشت: اميدوار است مدرسه عالي كارآموزي گردشگري كه در واقع نخستين مدرسه كارآموزي در حوزه مشاغل كشور مي باشد بتواند بهترين موقعيت هاي شغلي و اجتماعي را براي دانشجويان رشته هاي گردشگري فراهم نمايد و ديگر در اين رشته فارغ التحصيل بيكار نداشته باشيم.


همچنين دكتر كريستر الفورسون(J.Christer Elfverson) مشاور عالي دبيركل سازمان جهاني جهانگردي نيز طي سخناني در اين مراسم گفت: از مشاهده اين حجم از فعاليت‌هاي آموزشي در ايران شگفت زده شده و از برگزاري چنين فعاليت‌هايي در عرصه گردشگري و برگزاري هفته و نه فقط روز گردشگري در ايران ابراز خشنودي نمود.


خسرو ايرانپور رييس هيات مديره جامعه تورگردانان ايران نيز طي سخناني بر اهميت تربيت نيروي متخصص تكنيسين در صنعت گردشگري كشور تاكيد كرد و گفت: آنچه كه امروز صنعت گردشگري كشور به آن نياز دارد نيروي ماهر و تحصيلكرده است و فقط نيروي ماهر و يا فقط نيروي تحصيلكرده صرف نمي‌تواند چرخهاي اين صنعت عظيم را به خوبي بچرخاند.


وي به دانشجويان توصيه كرد از يادگيري مهارت در اين صنعت غافل نشوند و امضاي تفاهم نامه بين جامعه تورگردانان ايران و مدرسه تخصصي كارآموزي گردشگري دانشگاه علم و فرهنگ را اتفاق مباركي خواند.


به گزارش ايسنا، اين مراسم با حضور مشاور عالي دبير كل‌سازمان جهاني جهانگردي، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، رييس دانشگاه، مديرکل دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغات سازمان ميراث، رييس هيات مديره جامعه تورگردانان ايران، مشاور آموزشي‌سازمان ميراث فرهنگي، مدرسين و فراگيران كارگاه هاي آموزشي برگزار شد.


در اين مراسم همچنين تفاهم‌نامه‌اي بين جامعه تورگردانان و دانشگاه علم و فرهنگ با هدف هدایت، ساماندهی و تقویت مهارت‌آموزی دانشجويان رشته‌هاي گردشگري و ايجاد زمينه اشتغال براي دانش آموختگان رشته‌هاي گردشگري منعقد و تبادل شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علم ‌و فرهنگ، مدرسه تخصصي كارآموزي گردشگري، شروع به کار مدرسه تخصصي كارآموزي گردشگري، اختتامیه دومين مدرسه پاییزی گردشگری، مدرسه پاییزی گردشگری، سازمان جهاني جهانگردي

آمار بازدید: 426 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image