ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازدید دانشجویان فرهنگی جهاددانشگاهی از آرامگاه ابن حسام خوسفی

بازدید دانشجویان فرهنگی جهاددانشگاهی از آرامگاه ابن حسام خوسفی

دانشجویان رشته مدیریت امور فرهنگی جهاددانشگاهی در راستای طرح ملی (ایران مرزپر گهر) از آرامگاه شاعر شیعی شهرستان خوسف بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حمید مرادی مدیرگروه آموزش مدیریت امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این زمینه گفت: این اردوی از برنامه‌های نهمین دوره طرح ملی (ایران مرز پرگهر) با همکاری مرکز گردشگری دانشجویان ایران برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را تقویت روحیه خودباوری و معرفی مفاخر استان دانست و گفت: دانشجویان رشته مدیریت فرهنگی که در آینده متولی امور فرهنگی جامعه خواهند بود، باید با مفاخر و آثار هنری و ادبی استان آشنا شوند تا بتوانند راحتر وظیفه‌ایی که بر دوش آن‌ها است به دیگران منتقل کنند.

مرادی در ادامه گفت: مرکز گردشگری دانشجویان ایران به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با مواریث فرهنگی و تمدنی پروژه‌های ملی و توانمندی صنعتی، اقتصادی و زیربنایی کشور این گونه اردوها را برای دانشجویان برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، شهرستان خوسف در 35 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و ابن‌حسام از شاعران شیعی قرن نهم و به عنوان فردوسی ثانی شناخته می‌شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image