ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی بیش از 300 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی ايجاد مي‌شود (15 مهر 91)

بیش از 300 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی ايجاد مي‌شود (15 مهر 91)

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ششمین نشست روسای دانشگاههای علمی کاربردی با ارزیابی وضعیت فعلی دانشگاه‌ها به بیان ضرورت توجه به ظرفیت‌های موجود و نیازسنجی در خصوص رشته‌های دانشگاهی پرداخت.



به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه قم، دکتر فیض توجه به ظرفیت‌های اشتغال را مهمترین هدف از راه‌اندازی دانشگاه‌های علمی کاربردی خواند و گفت: موضوع اشتغال وکارآفرینی وتناسب سازی میان رشته‌های دانشگاهی و بازار کار از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در راهبردهای اقتصادی است که در راس عملکرد این دانشگاهها قرار گرفته است.


وي تصریح کرد: با نیازسنجی در جهت تناسب میان رشته‌های دانشگاهی و شناخت ظرفیت‌های موردنیاز می‌توان در جهت توسعه اشتغال کارآمد تلاش کرد و با اصلاح ضعف‌ها و ارتقای زیرساخت‌های آموزشی و جذب اساتید متخصص و مجرب و محتواسازی به اهداف مورد نظر دست یافت.


وی جذب اساتید همگام با تخصص‌های مورد نیاز را یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه‌های علمی وکاربردی در ارتقای زیرساختهای آموزشی برشمرد و عنوان کرد: به دلیل اهمیت فراوان اشتغال در ارتباط با فنون ارائه شده در دانشگاههای علمی وکاربردی اساتید باید با تخصص و تبحرهای مورد نیاز وارد عرصه تدریس شوند.


وی در مورد تقاضای دانشگاه‌ها پیرامون ارائه رشته‌های جدید نیز، خاطر نشان کرد: همگام با قابلیت‌های بازار کار و اشتغال، ما آمادگی لازم را درجهت توسعه رشته‌های جدید داریم اما باید تقاضانامه‌ها برای رشته‌های جدید شفاف و با دقت بیشتری مورد ارزیابی قرار گیرد.


دکترفیض گفت:بیش از 300 رشته جدید هدف‌گذاری شده است که با درخواست واحدها در کمیته گسترش مورد بررسی قرار خواهد گرفت همچنین موضوع آموزش و محتوای دروس نظری و علمی با نگرش جامع‌تری عرضه خواهد شد.


وی از طراحی نرم افزار جدید با عنوان سجاد خبر داد و گفت:نرم افزار قدیمی به دلیل وجود سودجوئی‌های اقتصادی و آموزشی ناکارآمد شناخته شد که با قابلیت‌های خود تاکنون بارها مورد حمله هکرها قرار گرفته است اما همچنان سیستم امنیتی خوبی را در راستای بانک اطلاعاتی دانشگاه‌ها نشان داده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه علمی کاربردی، رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی، رشته های جدید دانشگاه علمی کاربردی، ششمین نشست روسای دانشگاههای علمی کاربردی، علمی کاربردی

آمار بازدید: 574 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image