ارتباط مستقیم با 30604 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تحصیل 10 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

تحصیل 10 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

رییس دانشگاه جامعه علمی کاربردی استان اردبیل گفت: این دانشگاه 10 هزار دانشجو دارد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اردبیل، عبدالعزیز ابراهیم زاده در نشست مشترک با روسای واحدهای استانی با ریاست دانشگاه جامع علمی کابردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که در جهت آموزش، اشتغال، کارآفرینی و مهارت آموزی فعالیت می‌کند به طوری که تلاش این دانشگاه در راستای هم افزایی همکاری بین بخشی فرصتی را در آموزش عالی کشور فراهم کرده تا موجب رشد در عرصه مهارت آموزی اشتغال پایدار و کار آفرینی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ذات آموزش‌های مهارتی و ماموریت‌هایی که برای دانشگاه‌های متولی آموزش‌های مهارتی تعریف شده، توسعه آموزش‌های مهارتی و شغل محور در سطوح عالی می تواند در برنامه‌های توسعه‌ای کشوری و استانی موثر باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبر«این دانشگاه‌های فنی و حرفه ای و این دانشگاه‌های علمی کاربردی باید توسعه یابد» گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای سیاستهای ریاست دانشگاه و در جهت همسویی با اهداف کلان دولت، به سمت ارتباط با صنعت و کارآفرینی بازار، اشتغال بر مبنای اقتصاد دانش بنیان پیش می‌رود تا جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل دارای 20 مرکز آموزشی است، اظهار کرد: این دانشگاه، در 188 رشته با تحصیل 9275 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند.

ابراهیم زاده ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل، تاکنون بیش از 12 هزار نفر دانشجو داشته که به عنوان دانشگاه پیشرو در برقراری ارتباط مناسب با برخی از دستگاه‌های مختلف اجرایی استان عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: از 20 مرکز آموزش علمی- کاربردی استان، سه مرکز در پارس آباد، یک مرکز در گرمی، 15 مرکز در اردبیل و یک مرکز در خلخال فعالیت می‌کنند.

آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image