ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تصویب 6 واحد درسی برای دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی

تصویب 6 واحد درسی برای دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به جلسه کارگروه تربیت معلم با حضور وزیر آموزش وپرورش گفت: برای دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان آموزش روش تدریس ، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در قالب شش واحد درسی پیش بینی و تصویب شده است.


به گزارش سرویس آموزش و پرورش ایسنا، حمیدرضا کفاش در چهل و سومین جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم که با حضور اکثریت اعضا و نمایندگان دستگاه ها در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، با بیان این که دستگاه های مختلف باید برنامه هایشان را در راستای اهداف 10 گانه آموزش عمومی قرآن کریم تنظیم کنید، اظهار کرد: اختصاص بودجه در اعتبارات قرآنی دستگاه ها به فعالیت های ذاتی دستگاه ها تعلق نمی گیرد و دراین راستا نباید موازی کاری انجام شود..

وی با بیان این که فعالیت قرآنی دستگاه ها باید به یک جهش قرآنی در کشور تبدیل شود، تصریح کرد: شورای تخصیص اعتبارات قرآنی براساس طرح تفضیلی دستگاه به پرداخت 30 درصد اول این اعتبارات اقدام می کند.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کفاش فعالیت دبیرخانه شورای عمومی توسعه قرآن در آموزش وپرورش را صرفا هماهنگی بین دستگاه های مختلف توصیف کرد و افزود: بودجه آموزش وپرورش از فعالیت های قرآن از 40 درصد به 34.5 درصد رسیده است.

آمار بازدید: 521 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image