ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز آموزش خوشه‌ای معلمان کلاس‌های چندپایه

آغاز آموزش خوشه‌ای معلمان کلاس‌های چندپایه

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در آیین‌نامه کلاس‌های چندپایه تاکید شده است که باید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برنامه درسی خاصی در نظر گرفته و محتوای کمک آموزشی و راهنمای معلم ویژه کلاس‌های چند پایه تدوین کند، گفت: معلمان همچنین باید حداقل 40 ساعت دوره تخصصی کلاس‌های چند پایه را بگذرانند تا با مهارت‌های معلمی در این کلاس‌ها بیشتر آشنا شوند.


محمد دیمه‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه آیین‌نامه کلاس‌های چند پایه ابلاغ شده و مشغول تدوین شیوه‌نامه اجرایی آن هستیم اظهار کرد: 52 هزار کلاس چند پایه در کشور داریم.

وی افزود: در این آیین‌نامه تاکید شده که باید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برنامه درسی خاصی در نظر گرفته و محتوای کمک آموزشی و راهنمای معلم ویژه کلاس‌های چند پایه تدوین کند و معلمان حداقل 40 ساعت دوره تخصصی کلاس‌های چند پایه را بگذرانند تا با مهارت‌های معلمی در این کلاس‌ها بیشتر آشنا شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به عنوان گام آغازین در هفته گذشته 64 مدرس را از استان‌ها دعوت کردیم که به تهران آمده‌ و سه روز دوره ضمن خدمت بگذرانند گفت: این مدرسان به شهرستان‌ها بازگشته و آموزش مدرسان شهرستانی را انجام می‌دهند و مدرسان شهرستانی هم معلمان کلاس‌های چند پایه را تحت آموزش قرار می‌دهند.

وی افزود: بنابراین آموزش خوشه‌ای معلم‌ها را شروع کردیم و به زودی آموزش در مرحله استانی آغاز می‌شود.

دیمه‌ور با بیان اینکه همکاران ما در روستاها در برخی مناطق تنها نماینده جمهوری اسلامی هستند و مدارس ما تنها مکان‌هایی هستند که پرچم جمهوری اسلامی ایران با افتخار در آنجا به اهتزاز در می‌آید، عنوان کرد: در مناطق سردسیر و کوهستانی و صعب‌العبور معلمان ناچارند دو تا سه ماه در روستا بمانند. در این آیین‌نامه پیش‌بینی شده است که تا حد امکان آموزش و پرورش با همکاری نهادهای محلی نسبت به تامین تسهیلات رفاهی معلمان چند پایه نیز اقدام کنند.

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image