ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رييس دانشگاه پيام‌ نور يزد خبر داد: اجراي طرح عفاف و حجاب براي اولين بار (12 مهر 91)

رييس دانشگاه پيام‌ نور يزد خبر داد: اجراي طرح عفاف و حجاب براي اولين بار (12 مهر 91)

رييس دانشگاه پيام نور استان يزد از رتبه اول دانشگاه از نظر فضاي آموزشي، ورزشي و رفاهي در كشور خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، عباس كلانتري صبح امروز در جمع خبرنگاران استان با اعلام رتبه اول دانشگاه از نظر فضاي آموزشي اظهار كرد: سرانه فضاي اموزشي در كشور يك متر مربع به ازاي هر دانشجو است در حالي كه در استان يزد چهار مترمربع به ازاي هر دانشجو فضاي آموزشي وجود دارد.


وي افزود: همچنين از نظر اساتيد دانشگاه، در سطح كشور به ازاي هر 250 دانشجو يك استاد وجود دارد اين در حالي است كه در استان يزد به ازاي هر 167 دانشجو يك استاد داريم.


وي با اشاره به رتبه سوم استان از نظر دارا بودن رشته هاي كارشناسي ارشد، ادامه داد: اكنون 2200 نفر در مقطع كارشناسي اشد دانشگاه پيام نور استان تحصيل مي‌كنند و 26 رشته محل در مقطع كارشناسي ارشد داريم. برخي از رشته‌ها نيز براي اولين‌بار در كشور در اين مقطع راه‌اندازي شده‌اند.


كلانتري تصريح كرد: دانشگاه پيام نور استان يزد تنها دانشگاه در كشور است كه واحد مستقل خواهران دارد و اين مركز در شاهديه واقع شده و در سال گذشته يك هزار دانشجو و طي سال تحصيلي جديد 1200 دانشجو پذيرش كرده است.


وي از اجراي طرح عفاف و حجاب براي اولين بار در كشور در سال جاري خبر داد و افزود: تمام برنامه‌هاي طرح در استان يزد محور قرار داده شد و برنامه‌ها به تمام استانها ارسال شد. سال گذشته 60 برنامه عملياتي فرهنگي مرتبط با اين موضوع در كشور اجرا شد.


وي با بيان اينكه استان يزد جزو 5 استان مجري دوره دكترا مي‌باشد، تصريح كرد: امسال در رشته شيمي فيزيك در دوره دكترا در مركز پيام نور اردكان دانشجو پذيرش نموديم و در حال پيگري براي گرفتن مجوز پذيرش دانشجوي دوره دكترا در رشته‌هاي زبان شناسي در مهريز، جغرافياي شهري در صدوق، ادبيات در يزد و زيست شناسي در تفت هستيم.


كلانتري با اشاره به اجراي مصوبات سفرهاي رياست جمهوري به استان ادامه داد: تاكنون بيش از 70 درصد از مصوبات سفرهاي هيات دولت اجرايي شده است.


اين مسوول خاطرنشان كرد: در حال حاضر 27 هزار دانشجو در مراكز و واحدهاي پيام نور استان تحصيل مي‌كنند و در سال تحصيلي جديد 4 هزار نفر ورودي جيدد داشتيم كه نسبت به سال گذشته با كاهش 200 تا 300 نفري مواجه بوديم.


وي اضافه كرد: هم اكنون 12 مركز دانشگاهي پيام نور در استان يزد فعال هستند و از سال گذشته تاكنون حدود 3 هزار نفر از كل مراكز فارغ التحصيل شده‌اند.

کلمات کلیدی: دانشگاه پيام‌ نور يزد، طرح عفاف و حجاب، احرای طرح عفاف و حجاب در دانشگاه پيام‌ نور يزد، دانشگاه یزد، دانشگاه پيام نور استان يزد

آمار بازدید: 474 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image