ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جدیدترین اخبار از ارائه لایجه رتبه‌بندی معلمان به مجلس

جدیدترین اخبار از ارائه لایجه رتبه‌بندی معلمان به مجلس

ارائه لایجه رتبه‌بندی معلمان به مجلس در اسفندماه


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان اسفندماه جاری توسط وزیر به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، حمیدرضا کفاش شامگاه یکشنبه 16 آذر در مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز بیان کرد: لایجه رتبه‌بندی معلمان تا حدود زیادی مشکل فرهنگیان را در مسائل حقوقی و اقتصادی حل خواهد کرد.

وی موفقیت دولت در شرایط کنونی را وابسته به همراهی مردم و مسئولان دانست و افزود: محرومیت به معنای کمبود نیست که در محرومیت‌ها است که انسان‌های موفق شکل می‌گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشجو معلمان باید آثار انسان‌های بزرگ و مؤثر را بخوانند، گفت: دانشجویان باید به بحث فکری و سیاسی دامن بزنند تا افرادی تندوریی که هیچ کس را جز خود نمی‌بینند را ساکت کنند تا حداقل چوب لای چرخ دولت نکنند.

کفاش در ادامه به امکان ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اشاره و عنوان کرد: در سال‌های گذشته دوره‌های تربیت معلم دو ساله و مشکلات فراوانی داشت که پس از فوق دیپلم امکان ادامه تحصیل در دوره بعدی مقدور نبود.

وی اضافه کرد: تأسیس دانشگاه فرهنگیان این معضل را حل کرد و کسانی که وارد این دانشگاه می‌شوند بر اساس مصوبات وزات علوم می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هم‌اینک در برخی از شعب دانشگاه فرهنگیان بیش از 11 رشته کارشناسی ارشد در حال تدریس است و در آینده‌ای نزدیک دوره دکترا نیز طراحی می‌شود.

کفاش بیان کرد: این دانشگاه بر اساس قانون و سند تحول بنیادین برای تربیت نیروی شایسته آینده تأسیس شده است.

وی به دو ویژگی دانشگاه فرهنگیان که موجب متمایز شدن این دانشگاه از سایر دانشگاه‌های کشور شده اشاره و تصریح کرد: مشغول به خدمت شدن پس از فارغ‌التحصیلی و مورد حمایت بودن مسئولان دو ویژگی ممتاز و برجسته این دانشگاه است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: وضعیت اشتغال در جامعه وضعیت مناسبی نیست اما اشتغال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پس از فارغ‌التحصیلی امتیاز انحصاری این دانشگاه محسوب می‌شود.

کفاش در خصوص درس کارورزی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: گذراندن این درس جزء برنامه رسمی دانشجویان از دوره تربیت معلم تاکنون بوده که دانشجویان می‌توانند در ترم‌های مشخص و یا در حین تدریس آن را بگذارنند.

وی خاطرنشان کرد: محل خدمت دانشجویان این دانشگاه بر اساس آیین نامه‌ای است که تاکنون اجرا شده و بر اساس قوانین جدید محل خدمت دانشجویان در جدولی در حال ترسیم است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین به افزایش بودجه آموزش و پرورش در سال 94 خبر داد و گفت: برخلاف کاهش بودجه بسیاری از دستگاه‌ها تا 30 درصد در سال آینده، اما بودجه این وزارتخانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کفاش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان بیان کرد: اگر در زمینه ورزش، سلامت، ایمان، نماز، علم و دانش و روش‌های تدریس خود را مجهز کنید، بدون شک موفق خواهید شد.

وی گفت: یک میلیون و یکصد هزار فرهنگی در کشور وجود دارد که بسیاری از آنها می‌توانند نهادهای دیگر مشغول به کار شوند اما در مسیر لذت بخش معلمی گام نهاده‌اند.

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image