ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شود

نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌هایی ویژه این هفته در مدارس علمیه خواهران کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس، در مدارس علمیه خواهران برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه‌هایی از تصاویر، پوسترها، خاطرات، وصیت‌نامه‌ها و کتب مربوط به دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام در حال اجرا است.

برخی از مدارس علمیه نیز در کنار نمایشگاه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، فیلم‌های کوتاه و مستند تهیه شده از روزهای نبرد را به نمایش گذاشتند.

حضور طلاب در گلزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های واحدهای علمی تربیتی حوزوی در هفته دفاع مقدس است که در این برنامه طلاب و کادر مدارس علمیه ضمن حضور در گلزارهای شهدا، قبور شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

در هفته دفاع مقدس، طلاب و مسئولان مدارس علمیه خواهران به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران رفته و از آنها تجلیل کردند.

طرح مباحث سیاسی دفاع مقدس و مسائل فرهنگی از قبیل نقش زنان در دفاع مقدس، دنباله‌روی زنان امروز در حفظ اهداف شهدا و راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده از جمله برنامه‌های دیگر مدارس علمیه خواهران در هفته دفاع مقدس است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در میان طلاب و خانواده آنان در این ایام، مسابقه خاطره‌نویسی، متن ادبی و شعر از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image