ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رئیس دانشگاه تبریز: میان رشد و توسعه دانشگاه‌ها باید تمایز قایل شد

رئیس دانشگاه تبریز: میان رشد و توسعه دانشگاه‌ها باید تمایز قایل شد

روسای جدید دانشکده‌های مهندسی عمران و فیزیک دانشگاه تبریز در مراسمی با حضور رییس، معاونان، مدیران و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه معرفی شدند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، رییس دانشگاه تبریز در این آیین تودیع و معارفه با بیان اینکه این مراسم‌ها برای تکریم تلاش‌ها و زحمات یک مدیر موفق و تمهیدی برای استفاده از تجربیات آنان در کنار مدیران بعدی است، گفت: انتخاب روسای دانشکده‌ها در دانشگاه تبریز با رای اعضای هیات علمی آن دانشکده‌ها به نوعی تمرین دموکراسی و سعی برای شایسته سالاری را نشان می‌دهد.

محمدرضا پورمحمدی افزود: با خرد جمعی و ایجاد محیطی مشارکتی، وحدت و همدلی است که می‌توان کارهای بزرگ انجام داد ما باید فرهنگ کارهای جمعی و مشورتی را در دانشگاه نهادینه کنیم.

وی، با بیان اینکه باید میان رشد و توسعه تمایز قایل شد، گفت: در کنار رشد کمی دانشگاه‌ها شایسته است، به توسعه کیفی نیز توجه کنیم، تصریح کرد: در انگلستان همانند ایران 4.5 میلیون دانشجو دارد که در 140 دانشگاه آن کشور مشغول به تحصیل هستند، ولی در کشورمان این تعداد در 2500 دانشگاه و مراکز آموزش عالی مشغول فعالیت هستند که به نظر می‌رسد که باید این روند اصلاح شود.

همین گزارش حاکی است؛ در مراسم‌های جداگانه‌ای از تلاش‌های صادقانه دکتر علی حدیدی، رییس قبلی دانشکده مهندسی عمران و دکتر صالح اشرفی، رییس قبلی دانشکده فیزیک قدردانی شد و دکتر عبدالرحمن نامدار و دکتر ناصر تقی زادیه به ترتیب به عنوان روسای جدید دانشکده‌های فیزیک و مهندسی عمران انتخاب شدند.

ناصر تقی زادیه، پیش از این مدیر آموزش دانشکده فنی، معاون مدیر گروه عمران، مدیر گروه عمران، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مدیر گروه سازه دانشکده مهندسی عمران و معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی عمران و همچنین دکتر عبدالرحمن نامدار، پیش از این مسئولیت مدیر گروه فیزیک و معاون آموزشی دانشکده فیزیک را برعهده داشته اند.

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image