ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پیام نوروزی رییس دانشگاه آزاد

پیام نوروزی رییس دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی فرا رسیدن سال 1393 را به مقام معظم رهبری، رییس هیأت امناء و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.




به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این پیام آمده است:



"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال



برآمد باد صبح و بوی نوروز



با کام دوستان و بخت پیروز



مبارک بادت این سال و همه سال



همایون بادت این روز و همه روز



فرارسیدن سال 1393 هجری شمسی را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم هیأت امنا و هیأت موسس، خانواده بزرگ و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی، استادان گرانقدر و فرهیخته، دانشجویان عزیز و گرامی و همکاران پرتلاش و خدمتگزاران و خانواده های محترم شان در جای جای ایران اسلامی تبریک و شادباش می گویم.



آغاز سال نو ایرانیان همراه با نو شدن جهان مادی و دمیدن حیات در کالبد طبیعت است که زیباترین عید کره خاکی را به ارمغان می آورد امیدوارم با رستاخیز زمین و رستن و شکفتن سبزه و گل بر دامن طبیعت، دل و جان شما نیز، حیاتی تازه را تجربه کند.



عزیزان، دانشگاه آزاد اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی و نقطه عطف تحولات علمی و فرهنگی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می آید، در حالی سی و دومین سال حیات طیبه خود را پشت سر می گذارد که بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان و بزرگ ترین دستاورد علمی-فرهنگی انقلاب اسلامی است.



در طول بیش از سه دهه از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه آموزش عالی کشور، این دانشگاه، نه تنها موجب تحولات انکارناپذیری در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی اقلیمی گردیده، بلکه زمینه ساز جهش بلند ایران اسلامی در عرصه دانش و فناوری و بلندآوازه شدن نام ایران و فرازمندی رتبه علمی کشور در جهان شده است.



بی گمان تولد دانشگاه آزاد اسلامی را باید یکی از الطاف بزرگ الهی به ملت ایران دانست که به خیل عظیم جوانان و خانواده های آنان امید بخشید و موجب سربلندی نظام و انقلاب شد.



چهار و نیم میلیون دانش آموخته، بیش از یک میلیون و 630 هزار دانشجو، 30 هزار اعضای هیات علمی، تاسیس بیش از 470 واحد و مرکز دانشگاهی، تنها بخشی از دستاورد و کارنامه شگرف و تحسین برانگیز این دانشگاه است. درود و تحیات خداوند بر روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) که با انفاس قدسی خود، این حماسه سترگ علمی و فرهنگی را رقم زند.



همراهان گرامی، همه باید قدردان و سپاسگزار آفرینندگان این میراث ثمین و ماندگار باشیم، به ویژه نقش بی بدیل حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، طراح و معمار این بنای جاودان را که با ابتکار بی نظیر خود و عزم و همتی مثال زدنی، نهال این شجره طیبه را در مهد کهن تمدن و دانش بشری نشاندند، ارج نهیم. همچنین جا دارد از خدمات سی ساله جناب آقای دکتر عبدالله جاسبی که به راستی در توسعه این دانشگاه در سراسر ایران نقش اول و برجسته را داشته، تشکر و قدردانی کنیم.



بار دیگر، نوروز باستانی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و ملت سرافراز ایران، تهنیت گفته، از خداوند بزرگ سالی سرشار از بهروزی، شادکامی و سعادت را برای همگان آرزومندم.



حمید میرزاده



رییس دانشگاه آزاد اسلامی"

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image