ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رییس دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد: رایزنی با دانشگاه‌های خارج از کشور برای مبادلات علمی (8 شهریور 92)

رییس دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد: رایزنی با دانشگاه‌های خارج از کشور برای مبادلات علمی (8 شهریور 92)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: دولتمردان برای مبادلات علمی با دانشگاه‌های خارج از کشور فعال‌تر شوند.




حجت‌الاسلام متقی‌نیا در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با بیان اینکه هر کدام از دولتمردان که بخواهند هدایت مراکز دولتی را بر عهده بگیرند بدون توجه به نقش اساسی و زیربنایی دانشگاه و دانشگاهیان موفق نخواهند بود، اظهارکرد: دانشگاه و دانشگاهیان نقش الگویی داشته و دولتمردان نمی‌توانند این ویژگی را نادیده بگیرند.



وی افزود: کمک گرفتن از دانشگاه‌ها توسط دولتمردان علاوه بر پررنگ شدن ارتباط بین این دو، به رشد وضعیت اقتصادی، کشاورزی، فرهنگ و... استان و کشور کمک خواهد کرد.



متقی‌نیا با اشاره به برخی از انتظارات دانشگاهیان از دولتمردان، تصریح کرد: ایجاد ظرفیت کیفی آموزشی- پژوهشی مانند تاسیس آزمایشگاه‌های مورد نیاز در دانشگاه‌ها و مجهز کردن آنها از عمده مطالبات دانشگاه‌ها از دولتمردان است.



وی افزود: ایجاد بازاری برای ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت و ارائه خدمات و فروش دستاوردهای دانشگاهیان از دیگر انتظارات ما از دولتمردان بوده و فضای آموزشی دانشگاه‌ها باید گسترده‌تر شود.



این مقام مسوول با تاکید بر اهمیت مبادلات علمی ایران با دیگر کشورها، خاطرنشان کرد: کشور ایران دارای ظرفیت بالایی در مبادلات علمی با دیگر کشورها بوده و نسبت به سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و دولتمردان باید در این خصوص فعال‌تر شوند.



متقی‌نیا گفت: دانشگاه واحد اسلامی واحد خرم‌آباد در این خصوص رایزنی‌های سیاسی و علمی با یکی از دانشگاه‌های خارج ازکشور داشته که امیدواریم در صورت توافق نماینده معتبری برای کشور باشیم.


کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد خرم‌آباد، اخبار جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد، مبادلات علمی دانشگاه آزاد خرم‌آباد، دانشگاه‌های خارج از کشور، مبادلات علمی

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image