ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حضور قاریان بین‌المللی در بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

حضور قاریان بین‌المللی در بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور و دبیر بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از برگزاری مراسم «شبی با قرآن» با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی در حین برگزاری این جشنواره خبر داد.


فاطمه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: این مراسم با توافق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حضور شرکت کنندگان و عموم مردم اصفهان در 22 آبان سال جاری در محل امامزاده محسن (ع) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از تفکیک رشته مداحی و دعاخوانی در بیست و نهمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد و گفت: مسابقه رشته مداحی و دعاخوانی در این جشنواره به صورت دو رشته مجزا برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور و دبیر بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور افزود: این دو رشته با اخذ نظرات کارشناسان و با توافق دستگاه‌های دانشگاهی عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های قرانی کشور از یکدیگر تفکیک شد و بنابراین سهمیه دانشجویان دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره افزوده شد.

رضایی در پایان اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار جشنواره به سامانه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس quranmelli.ir مراجعه کنند.

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image