ارتباط مستقیم با 30606 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد بیانیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران به مناسبت یکساله شدن مدیریت دکتر میرزاده

بیانیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران به مناسبت یکساله شدن مدیریت دکتر میرزاده

سازمان اسلامی دانشجویان ایران طی بیانیه‌ای،اعلام کرد: میرزاده دغدغه همیشگی در زمینه رفاه حال دانشجویان دارد.حمایت از تشکل‌های دانشجویی نمایانگر افق دید وسیع میرزاده در توسعه سیاسی و فرهنگی است.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی روحی تازه در کالبد بی جان ایران عزیز دمیده است. انقلاب سایه شوم وابستگی غربیان و شرقیان را در همه زمینه ها بخصوص دانشگاه ها از سر مردم ما پرچیده است.

دانشگاه آزاد اسلامی ثمره نگاهی نو در عرصه جهاد علمی وحرکت رو به توسعه کشور بوده است حرکتی که از نخستین سالهای انقلاب با همت و کوشش انقلابیون اصیل و فرهیخته آغاز و اینک دستاوردهای امام راحل و موقعیت سنجی و آینده نگری حضرت آیت الله هاشمی و رفسنجانی (مد ظله) بوده است. اکنون که دانشگاه آزاد اسلامی گام به چهارمین دهه حضور خود در عرصه های علمی و فرهنگی می گذارد. سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) مایه مباهات خود می داند که سکان هدایت مجموعه ای عظیم و با شکوه چون دانشگاه آزاد اسلامی به دست پرتوان آقای دکتر میرزاده رسیده است.

ایشان به راستی در طول این چند صباحی که از ریاستشان می گذرد، اثبات نموده اند که با مدیریتی جاری و مدبرانه می توان بناهای اصیل و نو در زمینه های توسعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی را روی ریل های موفقیت با شتابی روزافزون به حرکت درآورد. کارهایی چون افزایش وام‌های ازدواج دانشجویی نشان‌دهنده دغدغه همیشگی جناب آقای دکتر میرزاده در زمینه رفاه حال دانشجویان می باشد.

رونق دوباره فضای شور و نشاط سیاسی از طریق حمایت از تشکل های دانشجویی نمایانگر افق دید وسیع ایشان به مسئله نقش دهی بر جوانان در توسعه سیاسی و فرهنگی کشور است.

تجمیع واحدهای آزاد و علوم تحقیقات هر شهرستان که باعث ثبات و افزایش بهره وری و کاهش چشمگیر هزینه ها شد، تنها نمونه‌ای کوچک از عملکردهای جناب آقای میرزاده در طول یک سال اخیر است.

سازمان اسلامی دانشجویان ایران ضمن تبریک مجدد به مناسبت سالروز انتصاب ایشان از خداوند رحمان و رحیم آرزوی توفیق برای جناب میرزاده نموده و اعلام آمادگی خود را در پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی در مسئله شکوفایی دانشگاهها می کند و باشد که ایران اسلامی در سایه‌سار رهنمودهای مقام معظم رهبری به قله‌های موفقیت در تمامی زمینه ها برسد.

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image