ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار متوسط حقوق فرهنگیان چقدر است؟

متوسط حقوق فرهنگیان چقدر است؟

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه‌های آموزش و پرورش برای افزایش حقوق و مزایای فرهنگیان اظهار کرد: تا زمانی که ساختار نیروی انسانی خود را اصلاح نکنیم، براساس مقررات موجود امکان افزایش حقوق نداریم.


سیدمحمد بطحائی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: قانون ظرفیت‌هایی را برای افزایش حقوق معین کرده است اما در قانون آمده است که این افزایش باید از محل اصلاح ساختار انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابراین زمانی موفق به این کار می‌شویم که ساختارها را اصلاح کرده باشیم.

بطحائی با اشاره به اینکه باید شرایط موجود را هم در نظر گرفت گفت: نمی‌توانیم برای نیرویی که شش تا هشت ساعت سرکلاس می‌رود و مابقی را در دفتر مدرسه است، افزایش حقوقی داشته باشیم. از سوی دیگر کسی که نهایت همکاری را با سیاست‌های دولت دارد، تمام ساعت‌های موظفی‌اش پر شده و در منطقه‌ای که نیاز داریم می‌رود و کار می‌کند هم باید انگیزش‌های لازم را ایجاد کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق فرهنگیان به طور میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان است، گفت: این مبلغ بسیار اندک است. معلم باید بدون دغدغه به کار اصلی‌اش بپردازد. البته اکنون براساس قانون هماهنگ خدمات کشوری خصوصا در آموزش و پرورش سایر پرداختی چون هزینه غذا، ایاب و ذهاب را نداریم و فقط حقوق است.

آمار بازدید: 335 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image