ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آخرین اخبار از شروع سال تحصیلی جدید

آخرین اخبار از شروع سال تحصیلی جدید

تولید ۱۲۵ میلیون جلد کتاب درسی/ توزیع کتب‌ متوسطه از امروز در ۵۴۰۰ کتابفروشی

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تولید ۱۲۵ میلیون جلد کتاب درسی در سال تحصیلی آینده، گفت: توزیع کتاب‌های دوره متوسطه از امروز در کتابفروشی‌ها آغاز می‌شود.
خبرگزاری فارس: تولید ۱۲۵ میلیون جلد کتاب درسی/ توزیع کتب‌ متوسطه از امروز در ۵۴۰۰ کتابفروشی

سید احمد حسینی، مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به تولید 125 میلیون جلد کتاب درسی برای سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: توزیع کتاب پایه‌های هفتم، هشتم، اول، دوم و سوم دبیرستان از امروز 20 شهریورماه در 5400 کتابفروشی سراسر کشور آغاز می‌شود.

حسینی با اشاره به توزیع کتاب‌های دیگر پایه‌های تحصیلی، خاطرنشان کرد: کتاب دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای و دوره پیش دانشگاهی از طریق واحدهای آموزشی توزیع می‌شود.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حتی یک جلد کتاب در عنوان و تیراژ کمبود نداریم، خاطرنشان کرد: بر اساس آماری که مرکز آمار وزارت آموزش و پرورش و ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور اعلام کرده‌اند، بر همان اساس کتاب‌های درسی تولید شده است.








ثبات قیمت لوازم تحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی
رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران اعلام کرد: قیمت نوشت‌افزار نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و بازار این بخش ثبات دارد حتی در برخی اقلام به دلیل کاهش تقاضا شاهد کاهش قیمت هستیم.

عباس هدایتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه حدود 50 درصد مدادجات و پاک کن وارداتی و 50 درصد تولید داخل است، اظهار کرد: حدود 90 درصد لوازم تحریر وارداتی و 10 درصد تولید داخل است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت از تولیدکنندگان داخلی در این بخش حمایت‌های لازم را انجام دهد، گفت: آن طور که باید و شاید از تولیدکنندگان این بخش حمایت نمی‌شود و تولیدکننده منابع مالی لازم را برای فعالیت در اختیار ندارد.

تعرفه گمرکی مدادجات 176 درصد است

هدایتیان با اشاره اینکه بیشتر واردات در این صنف از کشور هند،کره، تایوان، چین، مالزی، اندونزی و ترکیه انجام می‌شود، گفت: تعرفه گمرک لوازم تحریر از 15 درصد تا 176 درصد است که در حال حاضر تعرفه مدادجات 176 درصد است.

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران با بیان اینکه تولیدکننده درخواست حمایت مالی از دولت را دارند، تاکید کرد: دولت می تواند با ارائه وام های بدون بهره و طولانی مدت از تولیدکنندگان حمایت کند تا آن ها به تولید روی آوردند و سرمایه ها از کشور خارج نشود.

ادامه فروش فوق‌العاده تا دهم مهر

وی با اشاره به بحث فروش فوق‌العاده گفت: فروش فوق العاده از 10 شهریور ماه آغاز شده و تا 10 مهر ماه ادامه دارد که امیدواریم جایگزین خوبی برای نمایشگاه‌های پاییزه باشد.

هدایتیان ادامه داد: حدود 300 واحد صنفی در این بخش در سطح شهر به فروش فوق العاده اقدام می‌کنند و با سود متعارف اجناس خود را می فروشند.

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران یادآورشد: اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران، وزات صنعت‌ معدن و تجارت و اتحادیه‌ها به این فروش فوق‌العاده نظارت دارند.

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image