ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار راه‌اندازی مرکز مجازی آموزش آنلاین معلمان خارج از کشور

راه‌اندازی مرکز مجازی آموزش آنلاین معلمان خارج از کشور

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از اعزام 470 معلم به مدارس خارج از کشور خبر داد و گفت: تغییر شیوه اعزام معلمان به خارج از کشور نیازمند بازنگری است ولی باید با کار کارشناسی همراه شود.



خلیل‌اله بابالو در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش برای مدارس خارج از کشور در سال جاری پرداخت و گفت: 10 برنامه در این زمینه طراحی شده و سیاست‌های پنج‌گانه مدنظر وزیر نیز در این برنامه‌ها گنجانده شده است.



راه‌اندازی مرکز مجازی آموزش آنلاین معلمان از ابتدای مهرماه


وی با بیان اینکه مهم‌ترین سیاست وزارت آموزش و پرورش کیفیت بخشی به امر آموزش و پرروش است گفت: در راستای کیفیت‌بخشی حدود شش برنامه داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش مجازی معلمان خارج از کشور اشاره کرد زیرا معلمان در برخی کشورها باید سه، چهار نوع تدریس کنند که مشکل است و دسترسی به استاد ندارند.


رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه با یک یا دو دانشگاه از جمله تربیت دبیر شهید رجایی مذاکراتی انجام شده تا مرکز مجازی آموزش آنلاین معلمان را راه‌اندازی کنیم اظهار کرد: بر این اساس اساتیدی از رشته‌های مختلف، پس از عقد قرارداد، معلمان در خارج از کشور که دسترسی به اساتید ندارند را تحت آموزش از طریق فضای مجازی قرار می‌دهند.


بابالو در ادامه اعلام کرد:‌ این مرکز آموزش مجازی از ابتدای مهرماه راه‌اندازی شود.


وی درباره آموزش به معلمان خارج از کشور برای کتب جدید‌التألیف پایه چهارم و هشتم گفت: برای این معلمان در تابستان طی چند هفته گذشته دوره ضمن خدمت برگزار کردیم. همچنین 60 نفر از معلمان به عنوان مدرس، دوره‌های لازم را گذراندند. برای 470 معلم اعزامی نیز حتما کلاس ضمن خدمت برگزار می‌شود.


قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا شیوه اعزام معلمان به خارج از کشور تغییر خواهد کرد؟ گفت: این موضوع نیازمند بازنگری است ولی باید با کار کارشناسی همراه شود.

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image