ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار قیمت انواع کیف‌ مدارس در بازار

قیمت انواع کیف‌ مدارس در بازار

رییس اتحادیه سراجان تهران گفت: حدود 60 تا 65 درصد کیف‌های مدارس موجود در بازار، تولید داخل است و با قیمت 35 تا 45 هزار تومان می‌توان یک کیف مناسب و باکیفیت خریداری کرد.



محسن خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تولیدات داخلی در این بخش پاسخگوی همه نیاز‌هاست، اظهار کرد: حدود 40 درصد از کیف‌های مدارس وارداتی هستند و این در حالی است که تولیدات داخلی می‌تواند پاسخگوی تمام نیازها در این زمینه باشد.


وی افزود: کیف در سال گذشته جزو گروه کالایی دهم قرار داشت و واردات آن ممنوع بود ولی با آزاد شدن واردات آن، طبیعی است که کیف‌های خارجی جایگزین بخشی از کیف‌های داخلی شود.



تعرفه گمرکی کیف‌های وارداتی 100 درصد است


خردمند با بیان اینکه تعرفه گمرکی کیف‌های وارداتی 100 درصد است، گفت: قیمت کیف‌های وارداتی بعضا بالای 100 هزار تومان است ولی موضوع مهم در این زمینه حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان داخلی است.


رییس اتحادیه سراجان تهران با بیان اینکه تولید‌کنند‌گان این حوزه نگرانی‌های زیادی دارند که یکی از مهم‌ترین آن اطلاع نداشتن از میزان تولید و واردات در این بخش است، گفت: با توجه به این‌که مصرف کیف مدرسه‌ فصلی است، اگر تولید‌کننده‌ای تولید کند و نتواند محصولش را به فروش برساند باید تا سال آینده آن ها را در انبار ذخیره کند و هزینه های جانبی دیگری نیز بپردازد و این در حالی است که در این مدت زمان مدل‌های جدیدی وارد بازار می‌شود و علاوه بر مالیات، باید بیمه و هزینه‌های دیگری را نیز بپردازد.


خردمند تاکید کرد: اگر تضمینی وجود داشته باشد که تولید‌کننده بتواند تمامی کالاهای خود را بفروشد طبیعی است تولیدکنندگان تشویق شده و می‌توانند ایده‌های جدید و جذاب تری برای کیف‌های مدارس ارائه دهند.



چاپ غیرقانونی عکس‌های نامناسب روی برخی از کیف‌های مدارس


رییس اتحادیه سراجان تهران در رابطه با چاپ عکس‌های نامناسب روی برخی از کیف‌های مدارس گفت: بارها اعلام کردیم کارشناسانی در این زمینه قرار دهند تا کیفیت و موراد مرتبط را مورد بررسی قرار دهند چون برخی از عکس‌ها به صورت غیرقانونی روی کیف ها چاپ می‌ شوند.


وی ادامه داد: هر از گاهی برخوردهایی با فروش اینگونه کیف‌ها صورت می‌گیرد ولی دوباره آنها به فروش خود ادامه می‌دهند.


خردمند در عین حال بیان کرد: اگر واردکنندگان بخواهند محصولات خارجی با کیفیت وارد کشور کنند به طور قطع خرید محصولات ایرانی برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه‌تر است.

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image