ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی معاون وزیر بهداشت:‌ مجوزی برای مراکز علمی کاربردی نداشته‌ایم

معاون وزیر بهداشت:‌ مجوزی برای مراکز علمی کاربردی نداشته‌ایم

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: هر مداخله‌ای در حوزه سلامت چه در آموزش و چه در درمان، مربوط به وزارت بهداشت است و باید مجوز وزارت بهداشت را اخذ کند.


دکتر امیرمحسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در مورد اختلاف نظر درباره برخی رشته‌های دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، گفت: هیچ کس نمی‌تواند در حوزه سلامت خارج از نظارت و تولیت وزارت بهداشت در امر سلامت و امور مرتبط با آن دخالت کند.

وی با اشاره به بحث دوره‌های روانکاوی برای دانشجویان روان پزشکی، گفت: دوره روانکاوی بخشی از دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی روانپزشکی است و درمان کار کسی است باید آموزش لازم را در حوزه سلامت وزارت بهداشت دیده باشد. روان درمانی کار پزشک است و هیچ کس دیگری خارج از وزارت بهداشت حق ورود به بخش درمان را ندارد.

وی افزود: سازمان نظام روانشناسی هم می‌داند که روانشناسی بالینی برای جایی است که بیمار وجود دارد و بیمار هم در مکانی است که تولیت آن با وزارت بهداشت است بنابراین این مسئله باید اصلاح شود و همکاران عزیز در نظام روانشناسی به آن توجه ویژه داشته باشند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت همچنین اظهار کرد: تا کنون هیچ‌گونه مجوزی از سوی وزارت بهداشت برای مراکز علمی کاربردی صادر نشده است.

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image