ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برنامه ویژه وزارت بهداشت برای فعال تر کردن کانون های دانشجویی قرآن و عترت

برنامه ویژه وزارت بهداشت برای فعال تر کردن کانون های دانشجویی قرآن و عترت

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت باتاکید بر لزوم توجه به فعالیت های کانون های دانشجویی گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه ویژه ای برای فعالتر کردن کانون های قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی داریم که به زودی ابلاغ خواهد شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حسین همتی همچنین بااشاره به معرفی دانشگاه‌های برتر نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اظهار داشت: پس از جمع بندی نهایی رتبه های کسب شده در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، یزد، مشهد و زنجان به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: دانشگاه های علوم پزشکی قم و زاهدان رتبه های بعدی را کسب کردند و دانشگاههای قزوین، مازندران و اصفهان با کسب امتیاز مشترک رتبه هشتم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به این که دانشگاه های علوم پزشکی شاهد و شهرکرد هم رتبه های نهم و دهم را به خود اختصاص دادند، گفت: البته بعضی از دانشگاه ها متناسب با جمعیت اساتید، دانشجویان و کارمندان فعالیت بسیار مطلوبی داشتند که جا دارد از آنها تقدیر گردد هرچند در جمع دانشگاه های برتر قرار نگرفته اند.

همتی در ادامه خاطر نشان کرد: البته بعضی از دانشگاه های تیپ یک که جمعیت دانشجویی و کارمندی و اساتید زیادی هم دارند، متاسفانه هیچ امتیازی کسب نکردند و این نشان دهنده عدم تمرکز این دانشگاه ها در شناسایی درست فعالین قرآنی دانشگاه است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image