ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مدرسه جایی نیست که یک نفر آن را اداره کند

مدرسه جایی نیست که یک نفر آن را اداره کند

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: از هر منطقه آموزشی کشور هشت مدرسه مجری طرح تعالی مدیریت در سال تحصیلی جدید می‌باشد که امیدواریم در سال تحصیلی آینده همه مدارس به جمع مجریان این طرح بپیوندند و مدیران از این فرصت برای بهبود کیفیت مدرسه استفاده کنند.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی زرافشان صبح امروز در جمع مدیران مدارس دوره متوسطه استان با اشاره به این که سیاستهای وزیر آموزش و پرورش بخشی از سند تحول بنیادین است، اظهار کرد: "مدرسه در افق چشم انداز" در فصل چهار سند تحول بنیادین، مهمترین بخش سند است که در ارتباط با مدیران مدارس است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه مدرسه کانون عرضه خدمات و فرصت‌های یادگیری است، گفت: مدرسه یک سازمان یادگیرنده است که بایستی خود را از موقعیت موجود به موقعیت مطلوب برساند.

وی با بیان اینکه مدرسه جایی نیست که یک نفر آن را اداره کند، عنوان کرد: فضای اداره مدرسه باید یک فضای مشارکتی باشد و مشارکت در درون و برون مدرسه وجود داشته باشد.

زرافشان با تاکید بر این که رویکرد مدیریتی مدیران باید نقدپذیری باشد، افزود: مدیران سعی کنند محیط دلپذیر برای دانش آموزان ایجاد کنند تا آنان با اشتیاق در مدرسه تحصیل کنند.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش، با بیان اینکه در بحث محتوای آموزشی به کتاب درسی هم نمی‌توان بسنده کرد، عنوان کرد: ایجاد موزه و پژوهش سرا به ارائه مشاهده و تجربه عینی‌تر محتوای آموزشی کمک می‌کند.

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image